Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

e noen andre her som e i fra hgds område som ska ha i nov?

Skrevet

heisann!

e fra kopparvik morr :-) vi er overlykklige - 2. prøverørsforsøk ga flott resultat - har termin med nr. 2 i midten av november

håper det går bra med deg! nr 1, 2, 3...? :-)

Skrevet

så kjekt da, vert på ultralyd du? e det kje vanligt d blir tvillinger med prøverørs?(meine har hørt d et sted) eg vente nr 2 eg og....har en gutt fra før på 2 år, og va på ultrlyd rett før 17 mai, då syns dei det såg ut som jente :) men håpe dei ser d for sikkert på neste ultralyd. vil du vite kjønnet?

Skrevet

eg har termin 21 nov tror eg....viste kje kor langt eg va på vei så kom til ultralyd tidligt for å se....da va eg 13 uker, og fekk termin 21 nov men hu låg litt klumpete til inni magen min så dei hadde litt problemer med å måle henne hehe så sko dobbel sjekke på neste ultralyd :) ka tid dåkke har termin da?

Skrevet

Var på ultralyd på onsdag, og er i uke 19 nå... Har termin 3. november og jordmor mente det ble jente :D

Skrevet

Er fra Haugesund og har UL termin 4. november. Venter nr. 3. Har gutter på 4 og 2 1/2 år. Vet ikke hvem som kommer til oss denne gangen heller:-)

Skrevet

e i uke 17 nå...føle begynt å kjenne litt liv :)

føle på meg e en jente...i min fam har alle fått gutt, jente, jente. en hans e d flest gutter...h ønske meg en jente denne gang men selfølgeli e en gutt også kjempe velkommen. glede meg masse

Skrevet

Fra karmøy her, termin 30 november..

Skrevet

Heia!

Innflytter, men bor for tiden rett utenfor Haugesund! Termin 8/11 etter ultralyd!

Kjekt å se at vi er en del herfra! Hadde vært kjekt å møtes!

Skrevet

Hei eg o e fra haugesunds området:-)

Skrevet

ja det hadde vert kjekt å troffest oss allr gravide....e litt kosligt nå mee ganske likt på vei alle sammen. treffest nok kansje på sykehuset og nårmeska føde. va på ultralyd på fredag. alt va heilt fint, letta då :) også kunne hu se det va ei jente....då ble eg og typen veldig glae. har en gutt på 2 år så nå blir d en av kvar....det syns eg e veldig greit.....så nåe me begynt å diskutere navn...står vel mellom julie og linda.....vanskligt å velge til jente syns eg....så masse fine navn

• 2 uker senere...
Skrevet

fra karmøy her;)eller tilflyttet her.

24 år har en sønn på 18 mnd og venter ei jente som kommer med keisersnitt slutten av november :)

Skrevet

Innflytter:) Skal ha i november (førstegangs).. hvor gamle er dere da? jeg blir 26 om litt under en uke.

Skrevet

Ikke fra Hgsd, men Karmøy. Førstegangs, 20 år. Gleder meg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...