Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

så kjekt da, vert på ultralyd du? e det kje vanligt d blir tvillinger med prøverørs?(meine har hørt d et sted) eg vente nr 2 eg og....har en gutt fra før på 2 år, og va på ultrlyd rett før 17 mai, då syns dei det såg ut som jente :) men håpe dei ser d for sikkert på neste ultralyd. vil du vite kjønnet?

eg har termin 21 nov tror eg....viste kje kor langt eg va på vei så kom til ultralyd tidligt for å se....da va eg 13 uker, og fekk termin 21 nov men hu låg litt klumpete til inni magen min så dei hadde litt problemer med å måle henne hehe så sko dobbel sjekke på neste ultralyd :) ka tid dåkke har termin da?

Annonse

ja det hadde vert kjekt å troffest oss allr gravide....e litt kosligt nå mee ganske likt på vei alle sammen. treffest nok kansje på sykehuset og nårmeska føde. va på ultralyd på fredag. alt va heilt fint, letta då :) også kunne hu se det va ei jente....då ble eg og typen veldig glae. har en gutt på 2 år så nå blir d en av kvar....det syns eg e veldig greit.....så nåe me begynt å diskutere navn...står vel mellom julie og linda.....vanskligt å velge til jente syns eg....så masse fine navn

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...