Gå til innhold

Kan noen hjemlpe meg pleaseee!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bare gråte nå, følger meg så alene og helt hopeløst, maktløs!

Det er så vanskelig å se lilel guten min lide slik som han har gjot de sisste nettene.

Hoster så mye at han kaster opp, var hos legen får 2 uker tilbake ble henvist til ullevål får å ta noen blodprøver.

Og siden det har jeg ikke ført noe men siden mandag har hosten hans blitt for verret, ringte til legene får å bestille ny time og spørre etter resultater på blod prøve. gjett hva jeg fikk høre.?

" Legen har jo ringt deg, han er i grense land får å få alergi av melk og egg... " så sier jeg ok... kan ejg få en time hos legen da?

Nei det kan du ikke hun er på fereie og ikke er tilbake før 9 juni. !

Kan ikke tro at legen har skrevet opp at hun har ringt å informert meg , og jeg har ikek hørt et pip fra henne er såååå forbannet på henne nå!

Fikk en anned lege til å se på han i dag. Hun sa at det virker som han har virus , det er mye som går blandt barn. vi må teste han, tok test der og det hviste seg til å være negativ. og da sa legen at han har virus det vil ikke hvise seg i bloded før noen uker.

oki.... hva gjør jeg daaa???

Fikk medesin får slimoompløsende.

men hun kunne ikke hjelpe meg med alergien hans.

Kan iekk si noe før jeg har sett resultater selv

Ny blod prøve på mandag.

Hva skal jeg gøre nå.

hva skal jeg gi han?

Ga han lactose free melk fra Tine i går.

og Soya melk.

Hjalp ikke og ser at det har forværret seg.

Hva skal jeg gi han i dag.

han er ikke så glad i mat.

Det er mest melk han går på.

Kan noen please hjelpe meg !!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er gutten? Du kan gå inn på www.utenmelk.no der står mye nyttig. Bare kom med spm så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan. Har selv barn som ikke tåler melk, men alder er litt vesentlig.

Skrevet

prøv å kutt ut egg og melk en stund først da, det er jo ikke farlig:). Ikke gi laktoseredusert melk, den skal man ikke ha om man ikke tåler melk. Gi ham heller vann og soyamelk eller juice da i en peride, det går nok ikke over på 1 dag. Vanlig brød har som regel ikke melk i, pålegg kan være:

den gule leverposteiboksen

syltetøy

skinke

kaviar

go´mager servelat

middager med:

kjøttdeig

go mager kjøttkaker

go mager falunkorv og andre lettpølser

fisk

fullkornspasta

det er i det heletatt mye du kan lage:) Prøv å vær litt streng, og kutt ut all melk og youghurt i et par uker:) ( også sjokolade, og de fleste potetgullsorter har litt melk eller melkesukker, om han vil ha noe godt, vet ikke om dere spiser slikt da men:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...