Snart gravid Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Jeg har født en gang før som ente i haste ks, og varte i mange mange timer, det var en grusom opplevelse. jeg er nå med mitt definitivt siste barn, jeg har søkt ks som er planlagt ,men har vært til samtale med 2 leger (møkka kjeringer) og 2 jormødre som hadde stor forståelse som sa at det sikkert gikk bra. Men i dag ringte det en lege som skulle avgjøre nei da, de diskutere i hytt og pine sier hvor farlig og risikofyt det er, og nå skal di ha meg til samtale nr 5 og skal prøve og snu med, de kan ikke tvinge meg sier de, men likevel, ja da er det avgjort viss dere ikke kan tvinge meg sa jeg. jeg har hat et svangerskap med mareritt sinne og masse hormoner og min mann legger seg snart i bilen sier han, likevel vil ikke leger svare, slik at jeg kan få litt ro i slutten av svangerskapet, hva slag psykologi er dette da. Nå er jeg helt på bånn, må vente 14 dager til. Tror jeg vil sende et brev til de ,men da kommer jeg vel på asyl med kallenavn håpløs og sta. Noen som strir med det samme, de skyller på overvekt, men det var jeg sist og.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Det er forskjell å oprere på overvektige når det er akutt eller å gjøre det planlagt. Ved akutt er det for å redde liv, når det er planlagt kan det faktisk sette ditt liv i fare. KS er en stor opr. Overvektige liker ikke kirurger og anestesilegen å oprere på uten at de må pga komplikasjonene...
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Jeg har ingen erfaring med dette, men ville bare ønske deg lykke til. Forstår at redselen for fødselen overgår alt annet nå, og det hadde vært deilig å få litt ro i sjelen. Du får prøve å tenke på at de nok vet hva de snakker om, disse legene. Det er jo absolutt ikke sikkert at det går som forrige gang. Prøv å snakke enda mer med jordmor og andre om dette, og vær litt åpen. Det går som oftest bra!! Ønsker deg lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå