eldbjorgandrine.blogspot.com Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Jeg kjøpte en digital test i dag, og skulle ikke ta den før over helga. Men da jeg måtte tisse i sta, greide jeg ikke la være å ta den. Det er omtrent nøyaktig 10 døgn siden ett fryseegg ble satt inn. Og den digitale testen viser "Gravid"................... Men nå har jeg vert i gamet lenge nok til å vite at en positiv test ike er noen garanti. Har fått positive tester før, og så begynt å blø en uke eller mer senere, kjemiske graviditeter, og graviditeter som går til grunne av seg selv. Angrer på at jeg ikke tok en vanlig tst, så kunne jeg iallefall bedømme om streken var svak eller sterk................ Men Klart positiv test på rd 10............. Kan det virkelig være mulig??? -Eller er disse digitale clear blue ikke så gode de kanskje?? Søren klype at jeg ikke kjøpte flere..........og nå kommer jeg meg ikke på apotek før Mandag...........
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Slenger inn et lite grattis jeg Har jo hørt at disse digitale CB skal være pålitelige
Attekattenoa Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Gratulerer!! Dette høres bra ut=) Jeg fikk selv positiv vanlig CB på rd 11. Og jeg er nå 5+1. Regner ikke med du har tatt el-sprøyte som kan gi utslag? Vet det varierer hvor lenge disse henger i, men skulle uansett ikke være noe fare det nå! Igjen, gratulerer!!!!=)
ivf-MaMaMø Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Heisann. Eg gjorde akkurat det samme som deg på lørdag som var. 10 dager etter eg satt inn 2 fryseegg tok eg en digital test, og fikk helt sjokk. Trodde ikkje mine egne øyne. Hadde tatt 2 billigtester dagen før som var blendahvite. Tok en billigtest på testdagen, som var mandag, og der kom en kjempe svak strek. I går tok eg en til av de billige til, og da var streken blitt ganske så sterk. Så da øker HCG, en god betryggelse iallfall :-) Clear blue digital er de sikreste testene som er på markedet :-) Så du kan stole på dem.
eldbjorgandrine.blogspot.com Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2008 Gud, tenk hvis dere har rett...og jeg er gravid.....herregud. Men jeg tenker heile tia at kanskje egget bare sneier borti livmorveggen, som kjemisk graviditet.......Eller, ville jeg da fått en positiv test så tidlig som dag 10...????????? ..og jeg tok det ikke i morgenurin engang...... Tenk om noen kunne "se" 7 mnd frem i tid, om jeg hadde stor og fin og graviiiid mage.....
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Gratulerer så mye... kos deg masse med spiren i sommer ))
eldbjorgandrine.blogspot.com Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. mai 2008 Fikk "låne" en test av ei venninde....hun kjøpte den frige mnd, sp den er ikke gammel. En vanlig CB. Tstet positivt i morres...... Tenk om jeg er gravid???? -Men det er vel bare en kjemisk graviditet, eller så ender det i tidlig sa eller ma.....typisk.... Ille når en ikke greier å glede seg over positiv test heller. Blir bare redd for å få hjertet knust igjen,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå