Gjest Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Hei. Jeg er 39 og gravid i 6 uke. Hadde en MA i januar og er veldig nervøs nå. Noen som vet når man kan ta første ultalyd for å se om det er noe liv der inne..? Når jeg begynte å blø i uke 11 siste gang, sa legen at det kun var en tom fosterpose og at det antagelig hadde vært dødt siden uke 5-6....Orker ikke tanken på å gå i flere uker å tro jeg er gravid igjen, hvis det faktisk ikke er noe foster der!
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Hei, jeg er 7+2 i dag og var på tidlig ul i går.Der kunne vi se et lite embrio på 11mm, hjertet slo og plommesekken var tilstede:) Legen mente da at dette kom til å gå bra..... Hadde en MA i nov, da hadde d sluttet å utvikle seg i ca uke 6, fannt d ut i uke 9. SA i begynnelsen av februar, så for å roe ned et stakkars mammahjerte valgte vi å betale for tidlig ul. En kan vel se hjerteaktivitet i slutten av uke 5, iverfall uke 6... Lykke til og la oss vite hvordan d gikk om du velger d:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå