Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 2 uker helt for oss selv. Noe som er en drøm!! MEEEEN, det er ute do. ikke innlagt vann. og jeg MÅ dusje og vaske håret hver dag :s himmel og hav hva gjør jeg?? om jeg ikke vasker håret hver dag ser det jo ikke ut. blir så fort fett. kan ta med at dette er sommerhuset til familien hans. og han forguder stedet. vi har kun vært sammen i 2 mnd.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Neeei får du ikke vasket håret hver dag og dusjet, hørt om en bøtte med vann du kan vaske håret i og kroppsvask?
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 klart jeg kan det. men jeg har så langt hår. tungvindt. finnes det noen shampo som holder håret rent lengre? hørte noe snakk om noe pulver en kunne ha oppi?
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Så hyggelig å få tilbringe sommeren med en ny kjæreste på hytta, heldiggris. I tillegg til at han sikkert hadde dratt dit uansett, får han nå en gylden anledning til å teste ut hvor fisefin du er. Med den holdninga der, kommer du til å stryke! Hvis sommerhuset ligger ved et vann eller ved sjøen, kommer dere til å bade hver dag så da får du vaska både hår og legeme. Hva med å slappe av litt og ta ting som de kommer? Ha en koselig tur, da!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Er ikke det minste fisefin. Heller veldig usikker på meg selv. derfor ønsker jeg å ta meg best mulig ut for han... ikke alle er like selvsikre...
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Så du vil påstå at å se det som et problem at du ikke kan vaske håret hver dag, ikke er en smule fisefint?!? Mange vil være uenige i det. Veldig synd hvis du knytter selvfølelsen din for mye til utseende. Alle skjønner jo at hvis man ikke får vasket håret, er det ikke like rent hele tiden.
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #7 Skrevet 30. mai 2008 he he fine svar du får. Jeg er også avhengig av å vaske håret hver dag. Kjennes skikkelig ekkelt ut om jeg ikke dusjer på morgenen. Vi har heller ikke dusj/innlagt do på hytta. De beste dusjene er når man kommer hjem fra hytta. Jeg pleier å børste håret med vann om morgenen og dytte i litt vann med hendene. Har også en balsamspray som skal være i. Funker ok. Bruker også flattang/rettetang. Jeg er ikke fisefin / usikker / bimbo e.l Men liker å være ren !!!! Eneste rådet er å slappe av ....
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 KJøp deg en pumpedusj å ta med ;-) Er litt fisefin selv jeg så jeg har fått ordna en sånn på hytta....så får jeg skylt hele kroppen og vaska håret..litt tungvindt, men det duger. Fyller på ca 6l lunken vann og det blir man i hvertfall nogen lunde renere. Er det sjø/vann der så kan man jo bade også :-)
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #9 Skrevet 30. mai 2008 Vi har også hytte uten innlagt vann, bodde i oppveksten hele somrene på hytta og i sjøen! Men nå har vi heldigvis fått pumpedusj der, og i tillegg er det en campingplass i nærheten som man kan gå å dusje på. Kanskje det er det der du skal også? Ha en fin tur:)
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #10 Skrevet 30. mai 2008 Pumpedusj? hvor kjøper man det? vil jeg også ha !!!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #11 Skrevet 30. mai 2008 Får krysse fingrene å håpe de har en pumpedusj vi har vært sammen så kort tid, derfor synes jeg det er ekstra viktig å være ren og vel.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #12 Skrevet 30. mai 2008 Hvis du kjøper en litt dyr frisør shampo, så er håret fint lengre. Anbefaler Joico K-PAK! Veldig bra, men koster ca. 250 kr. flasken.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #13 Skrevet 30. mai 2008 takk for tipset det skal prøves selger de den hos alle frisører?
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #14 Skrevet 30. mai 2008 he he... Sommervarme, mye sex og ingen dusj.... Ta med kondomer og Canesten ;-) God tur :-)
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #15 Skrevet 30. mai 2008 Enten var det Bademiljø, eller maxbo.... google hyttedusjer så kansje det dukker opp noe.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #16 Skrevet 30. mai 2008 Du burde allerede nå begynne å vaske håret annenhver dag, sånn at hår og hodebunn blir vant til det. At håret blir fett ved sjeldnere vask, er verst i begynnelsen.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #18 Skrevet 30. mai 2008 Sikkert ikke alle frisører som har den leverandøren, men da har de nok andre shampoer som er like gode. Det er dyrere enn butikk, men kvaliteten deretter! Lykke til, da! Du glemmer det nok tilslutt. Kjøp med deg våtservietter til intimvask, så har du iallefall det!!
lille_Harepus Skrevet 30. mai 2008 #19 Skrevet 30. mai 2008 Da jeg hadde vært sammen med min samboer i 1 måned dro vi på påskeferie (1 uke). Til en jakthytte langt oppe på fjellet, uten strøm, ikke innlagt vann og ja en gammel utedo. (gikk heller i skogen enn å bruke den falleferdige greien.) Jeg er også en sånn som liker litt luksus, liker en varm dusj, og ordne meg og sminke meg. Se bra ut. Men på denne turen var det ikke snakk om, det var joggebukse og ull undertøy. Ingen sminke, vi så sikkert like jævlig ut begge to etterpå. Men gud hvor gøy det var, aldri hatt det så kjekt. Ikke tenk på det, jeg har selv lang hår. Må det vaskes får du få han til å hjelpe deg. Koke opp vann. Ser ikke problemet,. det er vell et vann i nærheten hvor dere kan bare vell? kos det, du beskymrer deg for ingenting. tror det blir kjempe kjekt!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #20 Skrevet 30. mai 2008 Forstår HI veldig godt, syns selv det er ekkelt å ha fett og vemmelig hår, må også vaske det (helst) hver dag. Og jeg er heller ikke fisefin, kan jeg love dere.....Jeg og typen har vært sammen i 8 år, har ingenting med det å gjøre, liker faktisk bare å være fin på håret;) Skal stjele noen av tipsene du har fått her, vi har også hytte uten innlagt vann.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #21 Skrevet 30. mai 2008 Jeg er som deg..litt for kresen. Må ha dusj så jeg kan dusje og vaske håret mitt. " uker uten hadde jeg ikke holdt ut. Kunne klart meg ei helg men thats it. Men jeg har heldigvis en like kresen man
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #22 Skrevet 30. mai 2008 Du kan bruke en effektiv tørrsjampo. Oscar Blandi har en som er HELT fantastisk, men den må nok bestilles fra utlandet. Du lager 4-5 skiller i håret og drysser litt på, rister det opp litt md fingrene, og håret blir utrolig friskt og lite fett! Den er dritbra og har en frisk sitronduft! http://www.amazon.com/Oscar-Blandi-Pronto-Dry-Shampoo/dp/B000FPYQHS Du kan også dyppe fingrene i et hårmiddel som inneholder masse alkohol og massere inn i hodebunnen. Alkoholen løser opp fettet, og det funker også bra. Likevel burde man ikke holde på med det over tid siden det forstyrrer balansen i hodebunnen etterhvert, men det kan brukes i nødstilfeller.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #23 Skrevet 30. mai 2008 Forstår deg godt, det kommer til å være masse kos, sex, og nærkontakt og hva er galt med å føle seg fresh og ren da? Jeg er sikker på at alle sammen her var påpasselig med ygiene og renslighet når dere nettopp hadde blitt sammen med noen!! Litt stas og godt å føle seg ren og pen! Den slappe joggebuksa og det fettete håret kommer fort nok:) Hehehehheh! Ang håret, kjøp saltvannsspray på en frisørsalong, det gjør håret tørrere!! Jeg bruker den ofte og får en slik beach-look:) Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #25 Skrevet 30. mai 2008 Hmmm, hvordan hår har egentlig folk siden det blir fett hver dag og dere må vaske håret hver dag?? Greit nok å vaske kroppen, spesielt der det blir klamt... Men håret hver dag???? Uff, stakkars dere... må være kjempeslitsomt å bruke tid på å vaske håret hver bidige dag... Har dere vurdert å oppsøke hjelp?? Kanskje helst psykisk hjelp? Heter det ikke noe med tvangspreget syn på noe når du tror at det konstant er skittent? Jeg vasker håret mitt hver tredje dag, kroppen oftere, men hver gang jeg vasker håret så lukter det fortsatt shampoo av det, ikke er det fettete og ikke flasser det.. hmm, begynner seriøst å lure hvilken shampoo dere bruker.. kanskje noen har helt litt olivenolje i shampoo flasken deres?:P Til HI, viss du ikke klarer å vise kjæresten din hvordan håret ditt ser ut uvasket, så bør du kanskje vurdere å gå til terapi eller noe... Kan umulig være sunt... Dessuten så tror jeg nok det er mer naturlig å ha litt fett hår, ikke bruke såååå mye sminke, ikke være så opphengt i utseende generelt når man er på hyttetur,... hmm, lurer på hvorfor dere drar på hyttetur viss dere skal drasse på opplåsbare dusjer og dusjer som kan pumpes og gud vet hva... huff, mange jenter som bruker ekstremt mye bortkastet energi på å overbevise sin kjære om at de ser bra ut.. Mitt beste råd... vær deg selv!! Han er sikkert vant til at søstrene hans (viss han har) heller ikke kunne dusje hver dag, tviler på at han er ute etter å dømme deg fordi du har fettete hår eller noe... Da er han uansett ikke den rette for deg... Sist men ikke minst; En person blir pen, når man er glad i den personen, man blir ikke glad i personen fordi han/hun er pen... Nattaklem=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå