Gå til innhold

Litt av hvert, mà bare fà ut noe her...

Anbefalte innlegg

Nà har jeg tilhòrt november klubben, men siden de fleste mener jeg skal forholde meg til ul terminen, som er den 22 oktober, sà melder jeg meg inn her :-)

Hei alle sammen! hehe :-)

Formen er fin om dagen, vokser og vokser, og mà snart ut à se etter mammaklaer tror jeg ;-) Synes humòret mitt har stabilisert seg ogsà, men mulig jeg henger meg opp i ting som jeg ikke liker noe saerlig...

Jeg har en svigerfar som kommenterer mye. Eks: Jeg skal gifte meg neste sommer, min mann og hans familie er spansk, og vi bor i Spania. Jeg nevnte til svigers at jeg kunne tenkt meg 2 flagg, et norsk og et spansk, som vi kan la stà ved inngangen av der vi skal holde bryllupsfesten. Svigerfar bare hiver ord ut av seg, som at " Nei det er det ingen vits i!! Ingen kommer til à legge merke til det likevel!"

Han màtte ogsà kommentere at det var dumt à bli gravid nà fòr bryllupet, og at vi skulle ha ventet ja!! Javel... Hvorfor si det nà? Hva er vitsen liksom? Jeg er jo allerede gravid, og vi gleder oss! Det gjòr han ogsà, men han MÀ SI NOE....

Jeg har en eks som er dòd, og han har jeg bilder av, limt inni en fotoalbum. Dette fikk han greie pà, og sa rett ut at: Nei det tok seg IKKE ut! Jeg màtte da tenke pà mannen min, og hva han fòler! Hallo!!! Mannen min har da bilder av en eks han ogsà, og ingen av oss bryr oss om det! Han tidde stille nàr jeg sa det... Fòrst nektet han faktisk, men jeg fotalte at jo det hadde jeg jo sett...

Han skal ALLTID si sin mening, kommentere ting, selv om vi ikke har spurt han om noe som helst. jeg mener det mà gà ann à holde enkelte ting for seg selv! Han kan ogsà kommentere klaerne mine, som : " Nei slik kan du IKKE gà! Osv osv osv.... Da var det at ble litt for sexy, og at jeg màtte tenke pà at andre menn sà meg... Kjaere folk altsà...

Han tok kaka en gang da han mente at mannen min màtte fà fri fra husarbeid i helgene, siden han jobbet sà mye i ukedagene... Jeg gjòr jo alt av husarbeid ellers, sà hvorfor skal han ikke hjelpe til i helgene med smàting?? Jeg svarte tilbake at : Jeg gjòr jo husarbeid 24/7, nàr skal jeg fà fri da? ( Heldigvis er ikke mannen min enig i hans utsagn om det ene og det andre!)

Jeg kunne fortsette i det uendelige...

Jeg kan ergre meg grònn av ting fortia, men jeg bòr nok ta opp dette med han... har aldri hòrt svigerfedre blande seg opp i slike ting fòr...Arrrg....

Fortsetter under...

Jeg tror hele løsningen ligger i hvor du bor.

Har ei venninne fra Spania, og det er litt annerledes der i forhold til Norge. Hvordan man viser omsorg og engasjement i forhold til yngre generasjoner osv.

Mannen din er jo "guttungen" til svigerfar, så jeg tror ikke det ligger mer enn som så bak det.

Vi er bare ikke vant til at det er sånn, og så lenge mannen din ikke bryr seg om hva faren sier, og begynner å si "ja hør på pappan min" så tror jeg det bare er noe du må trene deg opp til å overhøre....

Og så får du klage fra deg her inne :)

Skjønenr man kan bli irritert. Har en håpløs svigefar selvjeg som ikke vet å holde kjeft.Han sier ikke så mye men han sier definitivt mest feil:)

Men det med to flagg syns jeg hørtes ut som en super ide.

Når man tenker på det så er det sikekrt hundre detaljer i et bryllup som gjestene ikke får med seg, men de er viktig for brudeparet.

Svigefaren din er nok bare en som vil ta vare på dere og som ikke tenker seg helt om når han sier noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...