Gå til innhold

Et spm. til dere som var spottere før dere ble gravide.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Når dere fant ut at dere var gravide, spottet dere først da? jeg spotter gjerne en uke før tr kommer.. men denne mnd har jeg ikke begynnt å spotte, har ikm på søndag. Negativ test i dag.. Kan det at jeg ikke spotter være et symptom på en måte?

Takk for svar :)

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg spotter vanligvis 4-5 dager før mens kommer, men det gjør jeg ikke når jeg blir gravid. Jeg spotter også en del rundt el, og spesielt mye to av gangene jeg har blitt gravid..:)

Skrevet

Takk for svar Marte :) Spotter rundt el også ja, det er vel tegn på høy fruktbarhet? det har jeg aldri gjort.

Flere gravide spottere?

Skrevet

Jepp, jeg spottet før IKM den måneden jeg ble gravid også. Har spottet opptil seks dager før mens det siste året. Begynte å spotte seks dager før IKM også, men etter fire dager stoppet det helt opp igjen i stedet for å øke på. Fikk positiv test dagen etter IKM. :) Jeg var veldig overrasket over at jeg spottet den måneden også, hadde alltid sett for meg at jeg ikke skulle spotte den måneden jeg ble gravid og var sikker på at løpet var kjørt.

Når det er sagt, tror jeg dette er like individuelt som alt annet. Jeg ville helt klart tatt det som et positivt tegn at du ikke spotter! Krysser fingrene for deg, lykke til!

Skrevet

Var aldri spotter før, men etter at jeg sluttet med pillen, og fikk tilbake mensen, begynte jeg å spotte. Og spottinga begynte faktisk bare noen få dager etter EL. Så hadde jo "mensen" i nesten tre uker i strekk. Slitsomt. Spottet også måneden jeg var gravid. Begynte å blø fem dager etter EL, og tenkte at da gikk det ikke denne gangen! Men i stedet for å gå over til kraftigere blødninger, sluttet det akkurat når jeg forventet at mensen skulle komme.

Skrevet

Takk for det :) jeg håper veldig, men mistet litt håpet når testen var negativ i dag.. har egentlig ikke noe særlige symptomer heller, de jeg har pleier å være falske hver mnd :P hehe.

Annonse

Skrevet

jeg hater å ha "mensen" i opp til 2,5 uke, føler den spottinga er så bortkasta! hehe.. men godt å se at flere spottere har klart å blitt gravide.

hvor lang tid brukte dere på å bli gravide da?? jeg i 10pp.

Skrevet

Jeg brukte 6 pp på nummer en, men da spottet jeg ikke. 8 pp nå på nummer to. Så LITT tid har det tatt, ja, men det går! Det er det viktigste. Jeg hadde begynt å tro at det aldri skulle skje og at det skyldtes spottingen. Tok heldigvis feil der. Så fatt mot, dere som sliter! :)

Skrevet

Jeg spotter noen dager før mens og det har jeg også gjort de gangene jeg har vært gravid (faktisk har jeg hatt spotting/småblødning jevnlig i første trimester begge gangene).

Skrevet

Nå ser det ut til at spottinga er i gang, så får bare håpe på at jeg er en som skal være så heldig å bli gravid tross spottinga! Orker ikke vebte mer, nå vil jeg bli gravid! hehe.. det blir mer frustrerende for hver mnd dette. Dere gir meg håp! Nå reiser jeg på hyttetur i helga og skal prøve å ikke tenke på spotting tr eller graviditet! (om jeg klarer det er jeg god :P) Takk for svar jenter :) god helg!

Skrevet

Hei!

Jeg var spotter fra dag 8 etter el og ble satt på Provera for dette. Etter andre kur med Provera kombinert med Pergotime enkelkur ble jeg gravid. Den pp startet spottingen 8 dager etter el men mindre og stoppet to dager før IKM.

Skrevet

Spottet alltid ca 5-6 dager før mensen, men har ikke spottet etter jeg ble gravid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...