V.I.Bebbi er gravid Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Jeg skulle ordne sprøyta i dag også står det at e skal trykke knappen helt inn etter å ha justert den på 37,5 så det kommer ut litt,men spruten sto nesten i taket.Da tviler jeg på at det er nok igjen...
ikø29 Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Hei! Var dette for å klargjøre sprøyten? Dersom det var det så er det nok igjen det som skal være igjen. Lykke til!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Du stiller vel bare inn på 37,5 en gang for hver sprøyte? Hvis den stod innstilt på 37,5 når du trykte så er det nok bare det som kom ut ).Når du nå feks skal stille den inn på 150 så viser den kun 150 hvis det er nok igen i sprøyta.Om det er mindre i den så viser den det...
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2008 Jeg får se når den begynner å bli tom,har en til men de er bare akkurat til det jeg skal ha tilsammen....Uff kjedelig hvis jeg må ha enda en ny for jeg trenger litt til. Ja jeg skjønte at en skulle bare gjøre det første gangen etter jeg hadde gjort det,og det kom skikkelig mye også...;(
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2008 Jeg så på sprøyten når jeg tok stikket i dag,og jeg har igjen en dose tror jeg for den er på siste streken og skulle hatt igjen to.søren,da må jeg sikkert ha en ny penn bare for en dose.Ringe sykehuset jeg da...;(
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 31. mai 2008 #6 Skrevet 31. mai 2008 Alltid kiipt å måtte handle mere medisin- men vi satser på at det er for en god sak ! Håper du kommer gjennom på klinikken da, ikke alltid lett med tlf kontakt dit )
catine Skrevet 31. mai 2008 #7 Skrevet 31. mai 2008 Ehh..... hva er dette med 37,5..?? (har visst glemt det ut jeg) Skal ta den 4. sprøyta idag, men "klargjorde" bare sprøyta når jeg tok i den nye ampullen- jeg gjør ikke noe spesielt hver gang jeg tar sprøyta- utenom å se at det henger en dråpe på spissen av sprøyta..
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. juni 2008 Søren døtte,jeg har en for lite dose igjen..som jeg tenkte meg... Håpet at det kanskje hvertfall var en halv igjen men...da må jeg ut med enda mere penger da...så forbasket irriterende.. en må vel feile for å lære av dette også. Advarsel til alle:IKKE still dosen feil...haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå