Kine71 Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Hvordan går det med dere? Noen som har vært så heldige å bli gravide? Jeg har kommet over skuffelsen, og er klar til ny runde etter sommeren. GOD SOMMER Klemmer
Egen-liten Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Hei Kine71! En eks-uke 20-jente her... Ja, jeg har også kommet over skuffelsen, men er likevel veldig utålmodig, altså! Jeg skal følge med deg og se hvilken uke du kommer på over sommeren. Ang. de andre jentene, har jeg funnet noen på "gravide slitere"...... Foreslår at du ser innom der. God sommer til deg!
Jippppi Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Hei hei, Det er godt å høre at dere har kommet dere over skuffelsen og ser fremover - nyt sommeren med litt hvitvin :-) Jeg har testet positivt på IVF forsøket vårt og er utrolig glad. Kjenner på kroppen at det hadde skjedd litt, så resultatet var kanskije ikke helt overraskende. Skal på UL 19 eller 26 juni. Ønsker dere masse lykke til videre og med sommeren. Klem
Kine71 Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2008 Heisann! Gratulerer så mye denne mnd! Det var kjekt å høre. Gir håp om at det er mulig. Egen-liten, godt å høre at du er på høyden igjen:0) Jeg har fått tid i aug, men begynner å lure på å ta et privat forsøk imellom, føler at jeg bare må gi gass dette året, enten eller liksom. Er tross alt snart 37...... Vi som kan får drikke litt hvitvin i sommer! Klemmer fra varme trøndelag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå