Lykkelig mor til tre Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Så tipper jeg at jeg er gravid. Det er ennå tidlig å teste. Satt inn egg den 22 mai. To ferske egg (icsi). Har hatt mye murringer i magen siden bare få dager ette rinnsetting, og er så ekstremt trøtt at jeg ikke vet hvor jsg eksal gjøre av meg. Er sykemeldt, og bruker mesteparten av tiden på å sove. Dette er fjerde gangen vi setter inn egg (på søskenforsøk). De tre andre gangene jeg fikk satt inn egg, var jeg ikke trøtt sånn som dette... MEN, da jeg ble gravid med minstemann så var jeg nettopp så sinnsykt trøtt som det jeg er nå.... Så jeg velger å tro at.. jeg er gravid ..... så får vi bare håpe at det stemmer... Om ikke så veldig lenge får vi vite med sikkerhet... så jeg krysser alt jeg har og håper tankene mine stemmer
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Gravid til det motsatte er bevist ! Tvi-tvi )
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Jeg må bare få ønske deg lykke til. Det er ofte at man bare vet liksom. Jeg hadde også godfølelse begge gangene jeg har gått gravid. Da jeg hadde et negativt forsøk visste jeg at det ikke satt. Nå var jeg helt sikker på at jeg var gravid. Testet fra rd 8 jeg. Nå er jeg i uke 16. Guriland og fort det her går.
Lykkelig mor til tre Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2008 testet i dag jeg og Men den var negativ. jeg er på rugedag 9 (regner innsettingsdagen som rugedag 1) Så det er håp. Tror fremdeles jeg er gravid. Er bare forferdelig deppa i dag. Så nå skal jeg legge meg ned og synes synd på meg selv.. selv om jeg kanskje ikke har så mye grunn til det. Er bare så trist... av en eller annen grunn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå