Gjest Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Vi har så h******* harde fliser, de er omtrent umulige å borre i.. Jeg er på jakt etter knagger/hengere til håndklær, både hånd-håndklær og badehåndklær, dorullholder (evt. en som står på gulvet?) som IKKE trenger å skrus i veggen! -Som kan limes på med dobbeltsidig teip evt. andre varianeter som ikke krever hull i veggen det skal henge på. Ikke hvite plastikkdingser, gjerne grå/stål Noen som vet hvor?
Mom2Two Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 De har mye kult på "Saape" eller på den butikken som selger slik på Glassmagasinet (3. etg tror jeg).
Kvitrebekk Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Claes Olsson har noen knagger til å henge håndkler på som ser ut som stål og har sugekopp. Vi har disse og de fungerer ganske greit. Ramler ned noen ganger hvis vi henger opp for tungt, men det er så sjelden at jeg ikke tenker over det som noe problem. Vi har også kjøpt dusjoppheng med sugekopp som holder veldig bra. Den kjøpte vi i baderomsforretning/rørlegger. Comfort har hatt fine dorullholdere til å ha på gulvet :-)
Gjest irismor Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Spander en Hilti på gubben (slagbormaskin) så får du hull akkurat hvor du vil uansett hvor hard veggen er =0)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Finnes også sånne du kan henge over døren, de er i stål..
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #7 Skrevet 29. mai 2008 Men jeg vil egentlig ikke ha sånt som lager hull i veggen mer enn speilet og baderomsinnredningen.. Er så kjedelig å være låst på hva du kan ved senere anledninger...
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 29. mai 2008 #9 Skrevet 29. mai 2008 Og toalettrullholder kan man kjøpe på jernia.. Jeg måtte lete en god stund før jeg fant det, og jernia var den siste butikken jeg tenkte på (de hadde selvfølgelig)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå