Gå til innhold

Dårlig erfaring med Reflex i Bergen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Biteringen har en fantastisk service, og han selger også gode produkter (men ikke samme utvalg som barnas hus og reflex) og kan det han holder på med. Anbefales å handle der om han har det du er på jakt etter!

HAr bare gode erfaringer med Barnas Hus når de først kommer for å hjelpe, men er det en del folk der så kan det ta litt tid før du får hjelp.

Syns heller ikke noe om dem. Aldri vært fornøyd med servicen der egentlig. Men de er mye hyggeligere på Reflex Gullgruven.

Min personlige favoritt er Simo-butikken. Barnas hus har vært litt både og. Biteringen er OK.

Syns jeg da:)

Reflex gullgruven er den eneste barnebutikk jeg har erfaring med. Hun vi fikk hjelp av var veldig dyktig, så har godt intrykk av servicen på butikken. Synes kanskje den var litt rotete og uoversiktlig, men gjorde ikke noe når vi fikk hjelp av en som var kjent i butikken.

Fått for det meste surt og dårlig service, og i går var jeg bar oppe for å prøve en bilstol hvor den ansatte ga helt gale informasjon. Mente så lenge ørene var innenfor bilstol kanten kunne den brukes, men det er helt feil og, alle andre sier hodet må være innenfor kanten for å unnga slag mot hodet noe som er ganske åpenlyst:)

Kjempe service på biteringen. Simobutikken i byen er også veldig bra, men litt vanskelig med reklamasjoner hvis du ikke har kvittering, og det er jeg ikke flink å spare på. Og da har jeg brukt ca 20000 der på 3 år og alle hilser så synes det er dårlig kommer jo ikke der hvis jeg ikke har kjøpt det der:)

Annonse

Ikke noe lurt å kjøpe vogn på Reflex Nordås. Du får STORE problemer hvis noe blir galt med vognen din. Du må nesten ha forbrukerombudet med deg om du skal få ordnet den! De har helt forferdelig kundeservice!

Mens Biteringen er veldig greie hvis det er noe galt, og ordner opp så raskt de kan!

Det er ihvertfall min erfaring, og erfaringene jeg hører fra venner..

Huff da! Høres virkelig ikek bra ut. Har akkurat kjøpt vogn på Reflex gullgruven i Bergen... Får satse på at det ikke blir noe galt med vognen da, og skjer det noe med den, får jeg satse på at jeg klarer å hevde min rett som jurist:-)

Gjest Mamsen til 2,5 jenter

Min favoritt er Simo-butikken.

De yter veldig god service.

Vi handlet alle babytingene våre der. Men jeg ville ikke ha noe med hjem før jeg visste at alt gikk bra. Det var helt i orden, vi betalte et depositum, og min mann hentet alle tingene (vogn, stellebord, seng, vippestol, bilsete, etc), da jeg var på klinikken.

Bilsetet vi valgte viste seg å være for lite, (vi fikk et "pute-barn"). Var ikke noe problem å få byttet det, selv etter vi hadde brukt det fra klinikken og ned i sentrum.

Kjøpte seinere en søskenvogn hos dem. Softbag'en ble ødelagt i glidelåsen. Jeg tok den med tilbake, de var villig til å bytte den med en ny, men hadde bare blå på lager (min var svart). Jeg hadde oppdaget at jeg ikke brukte glidelåsen noe særlig likevel, så jeg spurte om jeg kunne få en kompensasjon. Ikke noe problem, fikk 500 kroner i avslag.

Har desverre veldig dårlig erfaring med de ja...

Kjøpte en vogn hos de som måtte inn til reperasjon igjen og igjen pga samme feil som oppsto. Alt tar kjempelang tid, de glemmer å ringe når vognen er ferdig (når jeg ringer for å spørre får jeg vite at 'å ja, den har jo vært ferdig i flere dager') og de forholder seg ikke til kjøpsloven (uten at jeg ønsker å gå i detalj om vår konkrete sak)

Betjeningen i butikken er også utrolig lite interessert i kundene. Den gang vi kjøpte vognen måtte vi nesten tvinge en av de ansatte til å demonstrere den for oss. Til slutt fikk vi en litt sånn halvhjertet gjennomgang før hun forduftet. Resten måtte vi visst finne ut av selv. Syns dette er altfor dårlig. Vi kjøpte tross alt vogn og utstyr av de for 8000 kr!

de fikset vognen min etter ett år uten problemer. men nå som en annen er sluttet å gå opp i ett hakk, så har jeg prøvd å få dem til å fikse det. men han reparatøren er jo aldri der.... og ville ikke ta den lille trillen jeg fikk tilbud som lånevogn mens de hadde den inne. den var jo ikke egnet for min enda. han er for liten til en liten paraplytrille.

men hver gang jeg er der føler jeg at jeg må vente ganske lenge på hjelp. selv om de ikke står med andre kunder engang. står gjerne med noe annet som de kunne lagt fra seg. mener nå at kunden kommer før å sette i hyller jeg da....

den verste er egentlig simobutikken i strandgaten syns jeg da. joda, de kan hjelpe, men det tar jo en EVIGHET. må regne ca 2 mnd ihvertfall på å vente på deler og så tar det tid å fikse, og så har jeg funnet ut at de ikke ringer deg når ting er fikset selv om de sier det. du må komme ned selv jevnlig å sjekke. og så er mange av de ganske uerfarne og vet ikke så mye. jeg skulle kjøpe en lyseblå ticket dunpose engang og da fikk jeg til svar at det ikke fantes :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...