Gå til innhold

Hvordan foregår tidlig UL?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min mann har vært med på det flere ganger. Ikke noe problem...:) Han blir så oppslukt av det han ser på skjermen at han glemmer å studere hva som skjer i ditt underliv...;) Dessuten er det jo greit at han forbereder seg litt på fødselen (når det er flere som "tukler" deg nedentil)...:)

hei!

jeg har vert hos legen i dag for var så bekymra etter å ha gått med en del vondt i magen.

å da tok han ultralyd utenpå magen min, å da så jeg fosteret som var 17 millimeter langt å et hjerte som slo:)

så man må nokk sikkert ikke ta det vaginalt.

men lykke til forde.

Det kommer an på hvor tidlig det er! Jeg har vært til invendig UL i dag, er 6+2 på vei (ca). Spiren er ca 6 mm og vi kunne se hjerte slå! Det var en utrolig herlig følelse! Godt å se det er liv! Jeg er en av de som ikke har så mange symptomer og da er det ekstra godt med bekreftelse!

Annonse

Hvor langt på vei er du da? Jeg tenkte å bestille UL i uke 11 eller 12 (begynner uke 10 i morgen). Siden dette er første gang jeg er gravid, er det i grunn ganske vanskelig å fatte at det vokser et lite menneske inni meg, og enda vanskeligere for den vordende far å forstå.. Så det blir nok å dra sammen. Så får vi bare håpe at det faktisk er liv der inne, og at det står bra til. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...