Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Har hatt en lengere god periode, men nå er alt brukt opp. Kjenner jeg begynner nedturen og det er pyton å være vitne til. Er bare å vente til det går over igjen... det er så tungt å være på bunn. Har så masse å glede meg over og med, og har ikke tid til dette,men blir rett ogslett slukt i tomheten.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Sender deg en klem jeg : ) Slitsomt å føle det sånn. Men du må fortsette å holde på tanken om at det går over igjen etterhvert. Du må bare ta tiden til hjelp, og ikke sette så høye krav til deg selv. Sender deg masse gode tanker! : )
MorLykkelig Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Jeg hadde også en sånn lang og tung periode. Følte meg ikke engasjert i noe. Fikk hjelp, men kom ikke overens med psykologen, så jeg sluttet der. Etterhvert tenkte jeg med meg selv at jeg måtte ta tak i det selv. Det er viktig som ble skrevet over meg her, at du må senke kravene du har til deg selv. Stå opp på morgenen, smil til deg selv i speilet, og fortell deg selv at du slettes ikke er så værst. Høres sikkert dumt ut, men det funket for meg. Både jeg og min samboer har hatt depresjoner. Måten vi fikk det bedre på var ved å bestemme oss for å kun konsentrere oss om vår lille verden. Vårt hjem, vår familie, vårt forhold osv. Hva alle mener og krever er ikke så viktig, hvis man kan ha det godt i sitt eget hjem. Vet ikke om dette var oppmuntrende eller ei. Men jeg vet hvordan det er å ha det tungt, og unner ingen det. Vær åpen med de rundt deg, og søk støtte og forståelse hos de du er glad i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå