Gå til innhold

Hva går det av meg??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk nummer 2 for nesten akkurat 5 mnd siden. Har en 2,5 åring fra før av. Nesten med en gang etter at nr2 kom, ønsket jeg å bli gravid igjen. Ikke akkurat nå, men en gang... Mannen min ønsker ikke fler barn. Har en del venniner som er gravide.

Lurer liksom på hvorfor jeg går rundt å tenker på det når jeg har nesten nettopp fått. Jeg er ikke deprimert eller noe, og jeg elsker barna mine over alt på jord! Kan det være for at jeg er redd for at 2.mann er den siste jeg får? Og han vokser jo så fort. Siste babyen?

Er det fler der ute som jeg?

Fortsetter under...

Jeg synes du er heldig, jeg!! Du høres ut som en supermamma i mine ører :) du kan ikke synes det er så slitsomt å være småbarnsmamma når du føler deg klar for en til allerede. Jeg beundrer deg! Jeg venter selv nr 4, og de tre jeg har er ikke så veldig gamle, så jeg vet hva det vil si å ha mange små. Det er kjempekoselig, og jeg er utrolig glad for at jeg har alle disse små englene, men samtidig må jeg jo bare innrømme at det tar på mange ganger!

Men hvis mannen din ikke ønsker flere og du gjør det, er det sikkert en helt naturlig reaksjon at du vil ta mest mulig vare på spedbarnstida og synes det er trist at du kanskje aldri skal oppleve det igjen...det skjønner jeg veldig godt. Tror faktisk jeg hadde følt det samme hvis det var meg.

Kos deg med babyen din og nyt dagene uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...