Gå til innhold

Forslag til lure ting å ha med seg på stranda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte vi skulle ta en strandtur i helga.Er jo så godt ver :o)Noen som har noen lure tips til hva vi kan ha med oss?

Det jeg kommer på er selfølgelig badekler,håndkler,sandleker,badering og solkrem.

Tips til snacs/lettvint god mat mottas også med stor takk :o)

Skrevet

Liten og lett kjølebag til drikke, eller dere kan fryse ned halvfulle flasker med vann, så slipper dere varm drikke på stranden.

Noe salt å tygge på, det er ekstra godt i varmen.

Skrevet

Vannmelon! Og sandwicher med ost, skinke og salat (er salt og godt i samme slengen!)

Skrevet

melon, ananas, kjeks, masse drikke, servietter, ekstra tøy (ja, de plumper før du rekker å ta på badetøyet)...

og det viktigste: kamera

Skrevet

såpebobler er alltid kult, det har vi ofte med. kult når de lner i vannet.

Skrevet

Vannmelon og Marie kjeks er en selvfølge når vi skal på stranda.

Har delt opp masse frukt og grønnsaker som jeg har lagt i små bokser. tar en brødpose over og knyter den godt. Så når vi er på stranda så legger vi den i vannet så vi har kald frukt, kjempe sta. Kan være lurt med ett lite tau, om det ikke er ett greit sted å legge det så det ikke forsvinner.

Har du brød rester osv, ta med så fuglene kan bli matet.

Skrevet

lag klart pitabrød med kyllingsalat og pakk inn en og en i folie før dere dra...kjempe lettvinnt og godt...eller loff og bananer...

Skrevet

solhatt!!

godt med frosne reker også...de tiner fort,skrell og spis på ferdig oppskjært loff....digg med sommer!

Skrevet

Tusen takk for mange gode tips :o)

Ja sommeren er den aller beste årstia,uten tvil!!

Gleder meg til sol og sommer på stranda på søndag :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...