<superted> Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Tenkte vi skulle ta en strandtur i helga.Er jo så godt ver )Noen som har noen lure tips til hva vi kan ha med oss? Det jeg kommer på er selfølgelig badekler,håndkler,sandleker,badering og solkrem. Tips til snacs/lettvint god mat mottas også med stor takk )
trillemamma Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Liten og lett kjølebag til drikke, eller dere kan fryse ned halvfulle flasker med vann, så slipper dere varm drikke på stranden. Noe salt å tygge på, det er ekstra godt i varmen.
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Vannmelon! Og sandwicher med ost, skinke og salat (er salt og godt i samme slengen!)
Pysa Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 melon, ananas, kjeks, masse drikke, servietter, ekstra tøy (ja, de plumper før du rekker å ta på badetøyet)... og det viktigste: kamera
Pysa Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 såpebobler er alltid kult, det har vi ofte med. kult når de lner i vannet.
camilla^ Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Vannmelon og Marie kjeks er en selvfølge når vi skal på stranda. Har delt opp masse frukt og grønnsaker som jeg har lagt i små bokser. tar en brødpose over og knyter den godt. Så når vi er på stranda så legger vi den i vannet så vi har kald frukt, kjempe sta. Kan være lurt med ett lite tau, om det ikke er ett greit sted å legge det så det ikke forsvinner. Har du brød rester osv, ta med så fuglene kan bli matet.
Reflexia Skrevet 29. mai 2008 #7 Skrevet 29. mai 2008 lag klart pitabrød med kyllingsalat og pakk inn en og en i folie før dere dra...kjempe lettvinnt og godt...eller loff og bananer...
Reflexia Skrevet 29. mai 2008 #8 Skrevet 29. mai 2008 solhatt!! godt med frosne reker også...de tiner fort,skrell og spis på ferdig oppskjært loff....digg med sommer!
<superted> Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. mai 2008 Tusen takk for mange gode tips ) Ja sommeren er den aller beste årstia,uten tvil!! Gleder meg til sol og sommer på stranda på søndag )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå