Gå til innhold

nå ble jeg kjemperedd, men det gikk heldigvis helt bra.

Anbefalte innlegg

blir 12+0 i morgen, men jeg gikk på do i ettermiddag, og der var masse blod. dro rett på sykehuset og kom i ultralyd med en gang og blodet var sannsynligvis bare et blodkar som hadde sprukket i skjeden av uviss årsak. og siden jeg hadde sittet i ro ganske lenge så hadde det hopet seg opp, slik at alt kom ut når jeg reiste meg. dermed så det ganske dramatisk ut.

alt så helt fint ut, og vi så et hjerte som banket og en arm som veivet på seg.

så nå får jeg sove i natt. men han forberedte meg på at jeg antakelig ble å fortsette å blø i natt og kansje litt i morgen.

men jeg fikk sexforbud i et par uker framover da. men da måtte jeg le for så kvalm som jeg har vært så har det ikke vært mye av den sorten uansett.

må si dette var skummelt. ble jo helt iskald innvendig. måtte på do å tisse isted, men jeg kjenner jeg gruer for å se blodet ennå jeg vet nå at det er ufarlig.

Fortsetter under...

var litt i tvil når jeg ringte legevakta, tenkte kansje at de ble å si at jeg bare skulle bli hjemme å se det an siden jeg var kommet så kort. men jeg følte at de kunne ikke tatt bedre vare på meg om jeg var høygravid. slapp å vente på legevakta å, kom rett inn. supre folk hele veien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...