Gå til innhold

Flere som har babyer som ikke vil ut?

Anbefalte innlegg

Ja, jeg var faktisk også en tur på sykehuset i forrige uke. Jeg var da 2 dager over termin og var litt urolig for jeg syntes bevegelsesmønsteret til babyen hadde endret seg. Han var så rolig. Dro på RIksen (hvor jeg skal føde) og fikk først CTG. Fikk saft for å få litt mer fart på han. Tror jordmor også syntes han var litt rolig, så det ble til at en lege skulle ta ultralyd for å sjekke at alt var bra. Og det viste seg at alt var bra i følge dem. Det var bra med fostervann, blodgjennomstrømningen i navlesnoren var bra og han bevegde seg også. Så de sa at det ikke var noen grunn til bekymring, men at det var helt riktig av meg å komme inn. Veldig glad jeg tok den sjekken, selv om jeg gjerne skulle hatt en slik sjekk daglig..hehe... iallefall et par ganger i uka.

Formen nå ja...vet du, akkurat nå er det ikke så verst. Den shoppingen gjorde underverker. Utrolig hvor deilig det var å få på seg litt freshe klær og faktisk føle seg litt fin igjen. Har vært ute og grilla med noen venner i ettermiddag/kveld også...så da er det snart bare å legge seg forventningsfull enda en natt :) Kan jo skje noe denne natten.....meeeen, jeg tviler på det egentlig.

Takk for lykkeønskningen om at jeg snart forsvinner herfra. Men vi får se....plutselig er det du som forsvinner. Skal ikke se bort i fra det :)

Var forøvrig en snartur innom juni-klubben i stad, og der var det faktisk en tråd allerede for oss overhoppere.

Fortsetter under...

Jeg er på plass. Her er det det samme gamle. Hoppet etter dere til juniklubben jeg vettu, og virker som jeg blir der en god stund. Surfer videre med håp når jeg ser at du klarer deg så bra alle disse dagene over!

Og så ble jeg så glad av å høre at du har blitt sjekket ut på Ul og alt du og;) Slikt er kjempebetryggende, og gjør at vi plutselig kan ha litt mer kontroll med den lille bestemte skapningen vi ruger på. jammen har de ikke tatt helt over allerede disse små. har hørt at morkaka til enhver tid har et lager på 3 uker med næring dersom det skulle oppstå komplikasjoner, så når vi nå vet alt er bra har vi lager nok til å gå ut maxtiden;)

Du hadde jo virkelig den sosiale og effektive dagen igår. Slikt gjør så godt! Her og nyter vi tiden det vi kan,har stadig besøk, klargjør huset (fortsatt litt esker og småprosjekter igjen etter vi flyttet inn for 6 mnd siden), har det ryddig hele tiden, støvsuger ofte (igjen wooow til å være oss), ikke noe skittentøy liggende, oppvask stående, eller annet utestående. Jeg mener, noe må man fylle tiden med mens man venter! Og når den nye verdensborgeren finner det for godt å komme ut skal det være strøkent her ja! Så får vi se om vi ikke klarer å lage en litt bedre rutine fremover enn vi har hatt tidligere. Det har iallefall aldri vært så flott her hjemme før:) Digger det!

Ha en super dag Dubro, stå på!!!!! heier på deg vettu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...