♥ DAME Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Og hva bruker dere til "dressing"? Har hørt at noen bruker kesam, er det godt å ha oppå da??
Sunnybeach4gull :) Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Hei :-) På sommern bruke æ vannmelon, appelsin, epla å banan ;-) oppå bruke vi vaniljesaus, revet sjokolade å kanel ;-) nammenam!! Kesam e å godt :-) Elske jordbær me fløte på, men hær om dagen måtte æ prøve jordbær me vaniljekesam på, va nydeli :-)
svanemamma Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Kommer litt an på hva slags frukt jeg har, men det er veldig godt nå på sommeren med jordbær, druer, melon, physalis og kiwi. Dette kan serveres med vaniljesaus, vaniljekesam eller krem.
N_79 Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 ANANAS BANAN EPLE (pink lady er best) DRUER PÆRER Nam nam....trenger ikke noe oppå for dette er kjempe godt
♥ DAME Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. mai 2008 Tusen takk for svar begge to. Begge skal utprøves innen kort tid )) Spennende med kanel på da )
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 29. mai 2008 #7 Skrevet 29. mai 2008 Bruker alt vi har tilgjengelig av frukt i en herlig "mørje", og strør raspet sjokolade over. Deilig med vaniljeis ved siden av
♥ DAME Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. mai 2008 Tusen takk til deg også Denne havner på favoritter om en stund ) Og takk til andre som kanskje også legger inn noe )
McRabarbragrøt Skrevet 29. mai 2008 #9 Skrevet 29. mai 2008 ananas kiwi honningmelon banan druer mango til dressing - vaniljeyoghurt med masse kokos. Nammenam!
Fuglehjertet Skrevet 29. mai 2008 #10 Skrevet 29. mai 2008 Kommer veldig an på hvem som skal spise. Appelsinallergiker selv med en far som ikke tåler banan... Men gjerne: Eple Appelsin (i skål) Banan Druer Pærer Melon Sesongfrukter nå på sommeren - f.eks jordbær. Et tips til slutt: Mange har på sukkerlake, det synes jeg blir alt for klissete og ekkelt, jeg tømmer på en blanding av appelsinjuice og sprite (sitronbrus), eller bare sitronbrus hvis allergi. Dette er kjempegodt, og salaten står seg godt lenge :-)
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 30. mai 2008 #11 Skrevet 30. mai 2008 Prøv med melonyoghurt på=) det er godt=)
MadKiss*Jente i magen* Skrevet 30. mai 2008 #12 Skrevet 30. mai 2008 jeg buker: jordbær kiwi bananer druer har vaniljeis til
Myra Skrevet 30. mai 2008 #13 Skrevet 30. mai 2008 Hakkete nøtter og sjokolade er godt dersom man skal gjøre litt ekstra stas. Det er også veldig godt (og søtt) og ha rosiner i fruktsalaten.
hm24 Skrevet 30. mai 2008 #14 Skrevet 30. mai 2008 Jeg bruker forskjellige frukter... man kan igrunn bruke det man liker. Jeg er glad i å ha appelsinjuice og sukkerlake eller sprite over.. når jeg har gjester eller bare skal lage noe godt bruker jeg råkrem til. Råkrem er eggedosis og pisket krem som blandes, nyyydelig !!! Tror dette blir kveldskosen i kveld :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå