Gå til innhold

Tror du det går ann og ha sex på fylla UTEN og huske noenting av det dagen etter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nemlig gravid nå. Typen og jeg har bare hatt sex en gang sist måned. Og jeg var på fylla en gang. Husker ikke alt, men jeg husker jeg ringte broren min og ba han hente meg så jeg kunne sove hos han. Da må jeg isåfall ha hatt sex ute på byn, og det går vel ikke uten og huske noe.. Tror jeg;)

Skrevet

Da måtte du ha vært skikkelig full, og da er man vel ikke i stand til å ha sex avlikevel...? Men husk at en sprut er nok ;o)

Skrevet

Jeg har hatt sex med samboeren min noen ganger, der jeg ikke husker en dritt. Husker hvordan jeg kom meg hjem, men så fort jeg er innenfor dørene her, så er det akkurat som det sier "pling" i hodet mitt, og jeg har totalt blackout!! :P

Skrevet

Ja, jeg husker jo så og si alt av kvelden. Og at jeg skulle sende melding til typen og si jeg savna han så veldig. Men klarte aldri og få sendt den. (Ny telefon, så det var nok ikke bare alkoholen som gjorde at jeg ikke fikk gjort det:) Dermed tviler jeg på at jeg har vært med noen andre.. :)

HI

Skrevet

Ja,det går godt an. Har opplevd det flere ganger selv. Total blackout,men det har liksom kommet "klipp" i hodet mitt flere dager etterpå. En gang hadde gubben pult meg med dildoen,når jeg våkna spurte jeg hvorfor den lå på nattbordet,ante ikke hva som hadde foregått.

Skrevet

Så ekkelt! :S Jeg regner med typen er pappan til denne også, siden jeg ikke husker noenting (hvis jeg har hatt sex). Husker "klipp" av alt annet, så rart om dette bare et helt glemt. Og tviler på jeg hadde gjort det på et utested.. ;)

HI

Skrevet

Det har i hvert fall aldri skjedd meg. Jeg har vært mye drita på by`n, men husker noe så viktig om det ble sex ellerr ei.

Gjest Zima *2pp*
Skrevet

Ja selvsagt går det an. Hvorfor skulle det ikke det? Mange virker helt "bevisst" ved en blackout men er det ikke allikevel.

Skrevet

jeg har hatt sex under en blackout en gang. men skjønte jo at det hadde skjeddd da jeg våknet naken og klærne mine var strødd utover hele leiligheten hans...hehe, ikke moro! men kjente ham heldigvis, så trengte ikke ha så fyllenerver etter at jeg hadde pratet med ham :) vi flirte litt av det - for ingen av oss husket noe som helst!

Skrevet

Jeg har hatt sex på et utested uten å huske en jack shitt av det.........

Tiquila vett, sier pang i hodet mitt. Husker alt frem til jeg møtte han, deler av kvelden inne på utestedet og da vi dro, nachet og alt.. Husker jeg satt på fanget hans, men thats it.. De fleste andre husker sexen da. Venninnene mine lar meg ikke glemme det.. Visstnok var det gjemt i en krok, jeg hadde kjole og det var ikke så "åpenlyst".. Men..

Det kan skje gitt.. ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...