babyT Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Jeg skal til UL imorgen og får da vite når det blir uttak. Eneste jeg vet nå er at det blir i uke 23 ;-) Hører til Tromsø, men bor i Finnmark, så skal være i Tromsø til etter innsetting. Håper jeg klarer å finne på noe slik at tiden går. Litt kjedelig å være alene i en by man ikke kjenner så godt.
ikø29 Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Hei:-) Jeg skal ha fryseforsøk i uke 23. Det gjelder at eggene overlever opptining.. Er optimistisk men litt engstelig.. Lykke til med uttak :-)
monika70 Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Hei! Jeg skal også til ul i morgen og skal ha uttak i uke 23! Spennende synes jeg! Holder til på Aleris i Oslo. Vi får holde hverandre oppdatert framover, litt artig å følge andre som har samme løp!
babyT Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2008 Lykke til Monica! Er så spent på hvor mange follikler de ser på UL imorgen, og hvor store de er. Fint å ha noen å ruge sammen med :-D Er det ivf eller icsi dere skal ha? Vi skal ha icsi. Lykke til til deg også, ikø! Krysser fingrene for at snøbabiene har klart seg bra og tåler opptininga :-D
ikø29 Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Takk for det :-) Det er litt for spennede dette her!!!! Jeg er spendt på resultatene deres i dag. Tvi tvi til dere begge :-)
Bethenc Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Hei! Jeg skal til uttak på mandagen. Holder til i pors, og er på andre uttak (2. IVF). Innsetting onsdag:) Så er det pån igjen... gruer meg litt til sprøyta i morgen... huff... den er stor den spissen....
monika70 Skrevet 31. mai 2008 #7 Skrevet 31. mai 2008 Ble visst uttak på tirsdag for meg! Så det blir el-sprøyte imorgen kveld! Men stor spiss sier du?? Hva er det du skal ta da?? Sprøyta er vel satt nå skulle jeg tro, håper det gikk bra! Artig å følge hverandre framover! Skal ha icsi da mannens prøve var laber.. Men krysser fingrer for det! Håper det beste for alle her- og kom gjerne med tilbakemeldinger etter uttak!! Dette er mitt første forsøk, har fått barn tidligere. Håper ikke uttak er så vondt som enkelte uttrykker.. men hva gjør man ikke.. Lykke til jenter!
Hormona med mai-prins Skrevet 1. juni 2008 #8 Skrevet 1. juni 2008 Jeg skal ha fryseforsøk uke 23. Innsetting på tirsdag dersom egga overlever opptining. Dette er 7. innsettinga mi og kjenner vel at jeg ikke har trua i det hele tatt. Gleder meg vel egentlig mest til å få tatt ut nye egg i august. Ble gravid med ferske egg i fjord( tidlig SA). Blir spennende å følge alle som skal til pers i uke 23. Ønsker alle lykke til!
Filip sin mamma <3 Skrevet 1. juni 2008 #9 Skrevet 1. juni 2008 hei!hiver med på her! skal ha uttak på tirsdag,og innsetting på torsdag,hører til haukeland og dette er vårt 3 forsøk...
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #10 Skrevet 1. juni 2008 hei jeg skal ha uttak på tirsdag og innsetting på torsdag.vi har ivf søskenforsøk.Hører til riksen.lykke til med dere alle.
Nea og juniors mamma Skrevet 2. juni 2008 #11 Skrevet 2. juni 2008 Første runde for vår del og mitt første innlegg her inne. Satte Ovitrelle i går kveld og skal til uttak i morgen på Riksen i Oslo. Tiden frem til nå har vært lang og tung på mange måter, det er vel flere som har opplevd mye venting og runder med dere selv?? Vet ennå ikke om det bare blir IVF eller om det også blir ICSI, det avgjøres i morgen når de ser kvaliteten på både egg og sperm. Her i gården er det nemelig både lett PCOS og lav spermkvalitet. Uansett, delig å være ferdig med både spray og stikking i denne runden.
babyT Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 2. juni 2008 Nå har jeg vært til 2. UL. På fredag fikk jeg beskjed om å gå på puregon noen dager til og komme tilbake idag kl 12. Da ble det bestemt at uttak blir onsdag, så skal sette eggløsningssprøyta (ovitrelle) i kveld kl 21.30. Her blir det icsi.
Jehn Skrevet 2. juni 2008 #13 Skrevet 2. juni 2008 Heisann.. Jeg hadde uttak fredag og fikk satt inn i dag. 2 flotte egg ble satt inn på Aleris.. Lykke til til dere andre her..
Bethenc Skrevet 3. juni 2008 #14 Skrevet 3. juni 2008 hei. var til uttak i går, fikk ut 10, og ringte inn i dag og da så det ut som til at 9 var blitt befruktet. så da blir det spennende å se om hvor mange som utvikler seg som det skal.... spennende uke jenter! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå