Gå til innhold

Figur-balanse tbl og kinesisk balanse te!!!!!!!!!!!!!!


babylengsel

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd ut dette sammen?

 

Sitter her med pille boksen,men tørr ikke ta:-( Er livredd for å reagere allergisk,men vet jo at jeg ikke er skalldyrallergiker.

 

Men har jo hørt skrekkhistorier fra folk som ikke tåler skalldyr.

 

Tablettene inneholder "plantago"...har vell noe med sjøen å gjøre,alger og denslags.

 

Har jo lest reklamen mange ganger om hun som gikk ned mange kilo på dette,uten å endre kostholdet.Dessuten er den kinesiske balanse te'en bra for fruktbarheten:-)Te'en drikker jeg av og til.

 

Blir irritert på meg selv,når jeg ikke tørr å ta tablettene...grrr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri hørt om dette jeg, men siden du ikke har allergi kan det jo være verdt et forsøk?

 

Men å gå ned i vekt uten å endre kostholdet? Kommer jo an på hvilket kosthold man har da, men dersom man spiser veldig uregelmessig og usunt er det jo ikke noe poeng i det... eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde de samme tankene før jeg prøvde "rapid burn" :)

 

Du får, såvidt vi vet, bare en eneste kropp og den må du ta godt vare på:)

 

Hvis du ikke lenger går ned ved å ha et sunt kosthold og trening (både styrke og kondisjon, men det vet du sikkert fra før:) ) kan du få veldig god effekt av de. Søk opp hver enkelt ingrediens på nett og les om det før du dytter det i kroppen. Er nesten sikker på at det er trygt, men er ikke verdt det om du får angst eller noe sånt:)

 

Lykke til, med eller uten piller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...