Gå til innhold

Hvilket kjønn viste ul ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi var på utvidet ultralyd på Rikshospitalet i går der den lille fikk en grundig gransking av kroppsdel for kroppsdel for å utelukke at noe var galt.( Jeg har en jente med hjertefeil fra et tidligere forhold.)

Undersøkelsen varte en time, med et fantastisk avansert UL apparat, og en UL spesialist. Føler meg derfor helt trygg på at jeg har en helt perfekt og frisk liten jentebaby i magen.

Er overlykkelig og veldig lettet.

Annonse

Jeg hadde på følelsen at det var en gutt der inne, men UL viste en søt, liten, sprell levende jente! Veldig gøy!

På UL ble også terminen min flyttet fra 4. november til 31. okrober, men har lyst til å være her på novemberklubben fortsatt! :) Er det lov?

Selvfølgelig kan du være med i novemberklubben kikki. D er vel like stor sjanse for at du får i okt som i nov:)

Vi var på UL på fredagen og fikk bekreftet at det er en liten jente i magen, akkurat det jeg ønsket meg:) Rart å se at hun sprellet og "svømte" rundt der inne uten at jeg merker noe til det... Er veldig lettet over at alt ser ut til å være normalt med babyen.

Ser ut som de fleste skal ha jenter i november....men det jevner seg vel ut etterhvert?!

Jeg var også på ul fredag...det var så gøy å se den lille vinke til oss og trampe rundt inni meg...tenk så fantastisk .........og magefølelsen min viste seg å være riktig...en liten prinsesse har ankomstdag verden: 6.november....kan tro vi gleder oss.

Vil bare si gratulerer til dere alle andre også!

Hei!

Jeg skal på ul på torsdag. Vi har to gutter fra før, og har en følelse for gutt nå også. Tok jo denne testen fra USA, og den viste også gutt. Like velkommen begge kjønn, men det kunne jo vært moro med ei lita jente nå:) Time will show:)

Annonse

Damen som foretok UL sa det ble gutt! Det kom som et lite sjokk på meg som automatisk hadde sett for meg gjenbruk av masse rosa klær og sko. Datteren vår har omtrent ikke annet enn rosa!! ;)

Men gutten var frisk og fin heldigvis! Vi skal denne gangen, som sist, på 3D-UL litt senere i svangerskapet, så da får vi se om damen snakket sant ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...