Gå til innhold

3 barn på 3 år...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har to barn på 2 1/2 og 1 år - og nå er jeg 5 uker på vei med 3. mann... De to andre gangene har jeg vært så lykkelig over positiv graviditetstest, men denne gangen er jeg bare deppa... De to eldste er utrolig aktive, minstemann har ikke sovet en hel natt siden hun ble født... og jeg er ganske så sliten fra før av. Mannen min jobber omtrent hele døgnet, så der er det lite hjelp å få. Selv om jeg vet han elsker oss og støtter så godt han kan... Vi har hele tiden følt at 2 barn var nok for oss, så det var et sjokk å bli gravid igjen. Har gått på pillen.

Jeg er 50/50 på abort eller ikke... Er det noen andre som har vært i lignende situasjon, som kanskje kan komme med noen råd til meg...? Blir veldig glad for svar.

Fortsetter under...

Hei:) Har aldri vært i den situasjonen selv, men har selv hatt et kolikkbarn som ikke sov natten gjennom før han var 10 mnd., og jeg er fortsatt sliten!! I dag er han 1år vel og merke. Jeg er og gravid igjen=D Her var det mer eller mindre planlagt, så kan liksom ikke sammeligne;) men det jeg vil si er at det går seg til uansett. Det blir jo tøft en stund framover, må være forberedt på det, men tenk så kjekt det blir senere da med 3 tette=) I tillegg når du er i tvil om abort, pleier ikke abort å være den rette løsningen! Prøv heller å få litt avlastning fra de to barna i form av barnehage eller dagmamma slik at du får litt tid for deg selv, og når babyen kommer er det godt for deg og babyen å være litt alene. Har du nær familie rundt deg kan kanskje de hjelpe til en gang i blant?? Se ihvertfall på alle mulige løsninger før du tar valget angående abort! Lykke til=)

Tusen takk for svar.... Godt å lese!

Det er det jeg tenker så mye på... Blir travelt i noen år, men så mye glede senere.... Vi bor i utlandet, og har ingen familie rundt oss som kan avlaste, men begge går i barnehage, så jeg har tid for meg selv på dagen. Lykke til med deg også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...