Gå til innhold

Hva POKKER er effektivt mot grønske, jord, sand og skitt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med barn i bhg, så blir det mange møkkete joggebukser, med jord, sann, skitt, og grønske på knær, og rumpe, og ja dere vet.

Når jeg vasker det med vaskemiddal (first price) så blir det ikke heilt reint.

Hva bruker dere ??

ER det forskjell i kvaliteten på vaskemiddel?

Vi har litt dårlig råd, og velger derfor heller first price enn omo lissom.

Fortsetter under...

Skrevet

Ja det er stor forskjell på vaskemidler. Omo fjerner alle de flekkene på førti grader. Men: Omo kan du kjøpe på tilbud, kjøp flere pakker så du har. Så fortsetter du å bruke First Price til tøy som ikke er så skittent.

Og så leser du anvisningen på pakka om mengde vaskemiddel, og bruk gjerne et mål så du ikke bruker mer enn nødvendig. Mange gjør det, og det er ikke bra for hverken lommeboka eller miljøet.

Skrevet

Jeg sprayer på vanish på flekkene og det fjerner absolutt alt! Har også noen ganger vanishpulver i maskinen, funker også:o)

Skrevet

Forskjell på vaskemidler.

Blenda sensitive og 40 grader tar knekken på jord, sand og grønske her.

Skrevet

heisann. Jeg bruker biotex sin flekkfjerner (orange flaske) på vanskelige flekker. Veldig bra på jord å gørr, ketchup å blod.......

Bruker omo eller blenda til vaskepulver.

Annonse

Skrevet

jeg bruker omo å det er slettes ikke alle "barnehageflekker" som går bort... heller skjelden

Skrevet

Du kan også legge klærne i vann og strø vaskepulver over flekkene og la de ligge 10-15 minutter. Så rett i maskinen, og vask på så varmt vann som de tåler.

Skrevet

eller ha med deg bioguardspray og spray når du ser flekken. kan da ligget et døgn før det vaskes i masinen på 40 grader :o) det tar tilogmed rødvin :o)

selges på bohus

Skrevet

Jeg pleier å ta litt zalo på flekken lar det ligge over natten og så bare vasker jeg det sammen med annet tøy på de gradene det skal vaskes på. Ellers vasker jeg hvitt med omo hvit og kulørt med omo color.

• 2 uker senere...
Skrevet

-zalo

.-vanish eller

-klor

:)

Skrevet

Jeg gnikker med Zalo og skyller de klærne før jeg hiver dem i vaskemaskinen.. får dem som oftes helt rene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...