Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, ja kanskje vi er naboer. Heter du Marte eller tulla eller spira:)) Jeg kjenner i såfall ingen som heter det, men Grua er ikke stort så det er vel mulig at vi vet hvem den andre er:) Jeg heter Bente men det ringer kanskje ingen bjeller hos deg? Er 1980 modell.

Hehe, heter vel hverken tulla eller spira, så da må det bli Marte...:P

Kommer ikke herfra opprinnelig, men flyttet hit i september. Aner derfor ikke hvem du er...:) Du har vel muligens barna dine i en bhg? Jenta vår går i den bhg nede ved Kiwi og vi bor oppe bak Kiwi (er vel rundt ti min å gå)..:)

Annonse

Annonse

Det stemmer det...var faktisk rimelig sikker på hvem du var gitt!rart, Hadeland er ikke så stort som man tror!:)formen er veldig bra, har ingen store plager annet enn å være litt mer trøtt enn normalt egentlig. jaja, men det overlever man!hvordan er formen din?

Ja der kan du se, Hadeland er ikke stort nei:) Godt formen er bra, det er min og, men endel kvalm er jeg da. det gir seg vel snart tenker jeg. Litt rart å begynne på nytt igjen etter de to jeg har fra før, trodde jeg var ferdig og kunne pensjonere meg jeg, hehe. men det blir veldig koselig med en til! Du skal på ringerike du og eller??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...