Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Uff, jeg er så redd.. Har så MYE vondt i hodet. Og nakken.. Og trykk i hodet.. Og svimmel.. Og nummen i armer. Er også nummen og følelsesløs på ene siden av ansiktet, innimellom..Vanvittig trykk og stikking i tinningene.. Har selvsagt kontaktet lege og skal til MR undersøkelse av hodet neste uke.. Er så redd, bare.. Alle blodprøvene mine var fine. Kan det være et godt tegn eller betyr det inegenting?? Vet ikke helt hva jeg vil med dette.. Kanskje noen som vet??
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Du må bare slappe helt av og prøve å tenke minst mulig på det. Forstår jo at det er vanskelig, men du er jo frisk inntil prøvene viser motsatt viss du skjønner hva jeg mener. Hjernesvulst trenger det heller ikke å være, så ikke ta sorgene på forskudd. Ønsker deg lykke til og sender deg en god klem:)
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Tja, uff....høres forferdelig ut. Jeg jobber med en 17 år gammel kreftpasient, som har hatt diagnosen i åtte år. Pr. dags dato er alt forsøkt, og nå går det en vei...nedover. Men til deg vil jeg si, er alle blodprøvene dine"fine" er det garantert ikke hjernesvults. For om du har kreftceller i blodet, så synes de på prøvene dine. Vel og merke om de har tatt en utvidet screening av dem. Du skal nok se at du får en positiv overraskelse:-)
Løvetannfrø;-) Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 kan ikke være det at du har høytblodtrykk da. Men vet også at man kan få mye hodepine, nakken og trykk følelse i hodet. og alt det andre du nevnte om man har en nerve i klem i nakken. Ikke tenk det værste, for som regel om man har svulst i hjernen så vil du får flere symptomer på det. Det varierer jo på hvor den sitter, men her en de mest kjente symptomene : Typiske symptomer og tegn Nyoppstått hodepine, særlig når du våkner. Men langt fra alle har hodepine. Uforklarlig kvalme og brekninger Synsforstyrrelser i form av sløret syn, dobbeltsyn, tap av syn ut mot sidene Gradvis tap av følelse eller bevegelse i en arm eller et bein Balanseproblemer Talevansker Trøtthet Økende forvirring Endringer i personlighet eller atferd Kramper, epileptiske anfall Hørselsproblemer Hormonelle forstyrrelser Ønsker deg lykke til med MR
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå