Gjest Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Kan du se om jeg fortsatt er gravid? har fått litt blødninger idag etter at vi hadde sex, er veldig tidlig i svangerskapet så er ikke noen krise om det går over denne gangen.. men er litt spent ! jeg 080377 og han 050774 takk!!!!
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 ser ut til at vi mistet ja, testet idag og streken er borte.. håper ikke det blir noe komplikasjoner og at kroppen ordner seg selv.. noen følelse for om vi bør vente litt eller om vi kan fortsette å prøve? tusen takk )))
kaos83 Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 heisann har ikke noen følese på noen ting, men dette var trist å høre...:S Hviste ikke du hadde fått pos test engang, men har en følese på at d går seg til i juni igjen:) Blødd mye eller? Jeg sitter i akkurat samme situasjon, var hos legen idag og ahan kunne ikke svare, har ikke blødd mer en en spiseskj, men likavell, legen mente og at jeg var 8-9 uker på vei etter gu.. men kunne ikke gi et sikkert svar på om d var gått gale...
Gjest Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 uff da! jeg er faktisk ganske fornøyd med at det ble som det ble.. var ikke helt klar for det her tror jeg. føler at jeg og sambo må ordne med litt andre ting før vi setter igang med prøvingen igjen. jeg ønsker så en baby, men ikke for en hver pris. så i natt har vi snakket om å vente ett års tid. bruke året som kommer til å finne et større sted og bo og legge av litt penger. jeg fant igår endelig en mulighet til å få drømme utdannelsen min, så ved å bli gravid nå så vil det utsette det hele og kanskje aldri bli noe av. har blødd bittelitt helt siden vi hadde sex på torsdag, så tror nok jeg har hatt en kjemisk graviditet... alle mine "spå" kollegaer sier jo at juni er mnd vi blir gravide, men nå håper jeg vi klarer å holde oss unna det men skjer det så skjer det og er seff hjertlig velkomment jeg la noen kort på deg, og får ikke frem at det har gått galt for deg, får opp en jente på deg masse lykke til med spiren din fomle )))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå