Gå til innhold

noen som vet hva man tjener som barnehage assistent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på hva man tjener, har en jente som blir 1¨år i august å har kun gått 1 år på vidergående.. lurer på om jeg heller skal begynne å jobbe enn å gå videre på skole, pga at vist både meg å faren går på skole har vi litt knappt med penger pluss at jeg vet ikke hva jeg vil bli uansett å jobbe i en barnehage hadde jo vært kjekt=) så om de tjener noelunde bra så vurderer jeg å heller jobbe.. noen meninger?

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg jobbet som assistent i barnehage i 2004 og tjente da 190 000 i året. Men lå under tariff. Dette var lønn inkl feriepenger. Det har vært en del økninger i lønn siden da. Kan tenke meg ca 250 i året.. sånn ca bare.. Og du vil starte med ett års ansinitet siden du har vært hjemme med barn et år..

Skrevet

Jeg jobber som assistent i barnehage, og tjener 232000 i året. Har 6 års annsinitet...

• 3 uker senere...
Skrevet

ca 100-110 kr i timen om du er helt fersk.

• 1 måned senere...
Skrevet

jeg jobber selv i barnehage som barne-og ungdomsarbeider,dvs har fagbrev, og tjener 243000 i året. dette er med 0 ansinitet. så i mnd har jeg utbetalt ca 14000 i mnd. som assistent har du nok utbetalt ca 12000-13000 i mnd. og for være helt ærlig anbafaler jeg det ikke! det skal sies at jeg synes jeg har verdens herligste jobb! men med barn hjemme kan det faktisk bli litt mye barn:) men den største grunnen til at jeg ville sett etter noe annet først og fremst er at i barnehage en det ingen tillegg på enkelte vakter(de mnd du kanskje trenger litt ekstra penger er det ikke bare å ta på seg ei ekstra vakt eller ei kveldsvakt for å få tilleggene), så hvis du ser etter en jobb for å tjene penger ville jeg ha sett etter noe annet. dette ble helt sikkert litt negativt, men det er iværtfall et ærlig svar.

Skrevet

gå ferdig skolen og få studiekompetanse!!! det er mitt råd! SPESIELT hvis du ikke vet hva du skal bli:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...