En rosa og en blå Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Bare litt nyskjerrig, noen med erfarng?
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 I ca 6 mnder med begge to- da ville de ikke ligge lenger, men opp og sitte. Men hadde en gjesteopptreden med baggen da jenta var 12 mndr og hun brukte til å sove i- da var det fortsatt god plass
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Min sønn lå kun i den i 3-4mnd så var han og mor lei av kombi vognen! Kjøpte da ny simo dypvogn, og var 100 ganger ner fornøyd med den. Den er det jo også en liten rygg støtte du kan ta opp etter behov og så er det jo kjempe gog plass i den den i bredden også. Vår sønn sov også lenge i kombibaggen hvis vi var på båt tur og slikt, men etterhvert så ble den for smal til tykke vinter poser osv.
Lillemarit Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Gutten vår er 8 mnd og 1 uke og sover fortsatt i bagen. Har fortsatt skinnposen oppi og det er fortsatt plass. Og nå håper vi jo at sommeren skal komme, iallefall mer enn bare 5-8 grader så da kan jeg ta ut skinnposen og da er det jo veldig god plass i bagen... Men han sover bare i vognen, ellers går vi me baby bjørn når han er våken...
Nina_J Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Jeg brukte bagen på trilletur helt til han satt selv. Da tok jeg ut bagen, og la om til sportsvogn. Husker ikke hvor lenge han sov i bagen da...det er fire år siden skjønner du
Lykke X 4 Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Brukte bagen til minstemann var 5 mnd. Da var den i minste laget. Førstemann brukte bagen enda kortere, men han var endel større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå