Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

de som er anonyme trenger jeg navn på :)

de som legger seg inn etter jeg skriver stopp gidder jeg ikke spå før neste runde!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er jeg gravid eller kommer nr 2 snart?

navn camilla

meg :200289

han:060887

Skrevet

Heisann!

Gutt eller jente i magen? Har termin 5.desember

08.10.78

Takk for svar!

Skrevet

Hei!

Lurer på om du kan se noe om når fødselen setter i gang og hvordan fødselen blir (om alt går greit)? Har termin 18.06.08.

Mvh

Cathrine

Skrevet

Blir jeg gravid snart?

Jeg trur jeg akkurat har hatt eggløsning, men ble spådd ei uke etterpå.. Ser du noe om det. Kom noe i veien så blei lite sex, men har kjøpt eggløsningstester no så forhåpentligvis full klaff snart etter snart to års prøving

jeg 250777

han 190870

Skrevet

Hei =)

Lurer på om jeg og samboeren min kommer til å få en liten spire i nær fremtid? =)

Jeg er født 14.09.82 om det hjelper deg noe =)

På forhånd tusen takk

Skrevet

Jeg og sambo prøver på vår første, er i snart i 3 pp nå, jeg venter bare på mens, hadde ikke el denne mnd. Når ser du graviditet på oss og hvilket kjønn? Hvor mange barn til sammen? På forhånd tusen takk!

Jeg: 07.11.85

Han: 06.12.77

Jeg blir oppriktig superhappy om du har tid og ork til å spå meg også, blandt så mange andre. På forhånd tusen takk!

Skrevet

Jeg er gravid i uke 4/5, og lurer på om det kan være to der inne??

Også lurer jeg på om du kan se noe kjønn på dem eller den?

Jeg er født 25.10.84=)

Skrevet

Camilla

mener å huske jeg har sett på deg før, men jeg føler uansett nå at du kanskje vil bli gravid i juni :) lykke til!!

Skrevet

M@thea

trur mest jente :):) lykke til :)

Skrevet

kattyskytten

jeg trur du vil føde før altså...følte i morgen eller om et par dager..er veldig nært altså...er usikker på hvordan fødselen starter, men føler det vil gå fint..du vil bare bli veldig sliten,trur jeg :):)

Skrevet

Senjajente

jeg føler faktisk selv her at du kan være det nå altså...føler i starten av juni en plass at du vil få pos. test..når er ikm??

Skrevet

Nimerithin

jeg føler mest måneds skifte juli/aug på dere :):)

Skrevet

heter stine, er i morgen i uke 35;) lurer på om du ser når fødselen blir? før eller etter termin? jeg er født 11.10.85 og har termin 08.07.08;)

På fohånd tusen takk ;)

Skrevet

Mildri

trur dere vil få 3 barn.. 2 jenter og en gutt.. :)

og at gutten kommer først. hmmm...trur du kommer til å bli gravid i juni/juli en plass... :):)

Skrevet

Moira84

jeg trur mest at det er en, men vis det er to så trur jeg det er en av vært kjønn.

lykke til :)

Skrevet

Har ikm 8 juni. hvis ikm er når jeg skal ha mensen... er ikke helt bekvem med alle forkortelsene:-) Eg e så utrulig spent for e blitt spådd av fleire graviditet i sommer og veldi mange har spådd i juli.. Etter lang ventetid så e det stort når og hvis det skjer.

Denna gangen har eg vært innstilt på at det ikke skjer sia vi ikke hadde sex den dagen eg sjøl trur eggløsninga e, men kryssa fingran for at du har rett:-)

Ser du noe om brullyp for oss?

Tusen takk for svar

Skrevet

Vekten85

trur du vil føde rundt termin dato.. + - termin dagen :):) fødselen trur jeg vil gå bra :) føler ikke noe negativt. Lykke til :):)

Skrevet

Ok, og om det bare er en så er det en?? =)

dette er SÅÅÅ spennende!!

Skrevet

Termin 24.10.08

Jeg lurer på kjønn, og hvordan fødselen blir? Takk! :)

Skrevet

ok, takk skal du ha! Håper du har rett (om at fødselen er rett rundt hjørnet) :)

Skrevet

Moira84

trur mest gutt.. :)

Skrevet

hei. kan du spå meg?

jeg 140385

han 010481

lurer på om spiren sitter nå?? :-) tørr ikke teste enda,er redd for negativ test. Er 2 dager over ikm nå. Ser du noe mer så bare si ifra??? :-)

på forhånd tusen takk.

Skrevet

meg80 - med oktoberbaby

føler mest gutt på deg :)

føler du vil bruke 12 timer jeg :) kommer til å ha smerter fra h......

det er det jeg trur, og føler :) men kan ta feil :)

Lykke til!!

Skrevet

Hei!

Kan du se når jeg blir gravid igjen? Ble spådd gravid denne pp'n, men tr kom dessverre igår!:o/ Evt kjønn også? Jeg 170471 og han 220469. Tusen takk!:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...