eldbjorgandrine.blogspot.com Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Jeg er så utolmodig, fikk satt inn egg Tisdag 20 mai..... I morra er det ti døgn siden...... Er det dumt å teste*?? Er det alt for tidlig??
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Det er mange som får svakt positive tester på rugedag 9-10, så om du vil kan du sikkert teste
eldbjorgandrine.blogspot.com Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2008 Men såååå kjipt å få negativt og så er man kanskje gravid alikevell.....
♣ Christiane ♣ Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 For å si det sånn, det er noen som får positiv test på rd 10, men slettes ikke mesteparten, så for å unngå å skuffe deg selv unødig ville jeg ihvertfall ventet til rd 12. Hvis det hadde vært slik at alle fikk riktig svar på rd 10, så ville jo alle klinikkene bedt oss om å teste da også, eller hva ? Lykke til med testingen, håper du får det svaret du ønsker.
eldbjorgandrine.blogspot.com Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2008 Huff, jeg vet du har rett.............men jeg vil såååå gjerne vite. For ett mareritt dett er.
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Hei. JEg testet selv på rugedag 11 om morgenen og fikk en svak strek opp, gikk til legekontroret og ba om HCG prøve men de sa at en svak strek er ikke å ta feil av og gratulerte meg. Jeg tok testen men hadde forberedt meg på at den nok kom ut negativ - men jeg er altså 5+1 idag. LYkke til - håper det går bra for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå