Gå til innhold

Flere som skal føde på Ahus i begynnelsen av november?

Anbefalte innlegg

Heisann

Flytter inn hit fra oktoberklubben da jeg var på ultralyd på Ahua i går og fikk flyttet terminen fra 29.oktober til 3.november. Lurer veldig på om det er noen som har samme termindato eller tilnærmet den samme som skal føde på Ahus? Hadde vært veldig hyggelig og blitt kjent med andre fra Akershus eller omegen :-)

Fortsetter under...

Hei begge dere to, og takk for svar.

Bodde i Lillestrøm fram til mars 2008, men da flyttet vi til Heksebergåsen. Trives veldig godt her, men savber Lillestrøm også.

Termin på samme dato dere da. Så moro :-)

Jordmor var ikke sikker på hvilket kjønn det er, men hun syntes det lignet mer på en jente enn gutt nedentil, så det blir spenndene å se :-)

Vil dere vite kjønnet eller og hvor gamle er dere?

Ja, moro at jeg og Hepsi har samme dato, får se om det fortsetter etter UL. Er vel en av oss som blir satt noen dager frem eller tilbake tenker jeg.

Stor mulighet for at det blir ei lita prinsesse på deg da-koselig:) Ditt første barn eller?

Ja, jeg skal vite kjønnet, er SÅ nysgjerrig. Knøttet har ikke villet gi lyd fra seg enda(prøvde i uke 14 og 17), så han/hun ligger vel med beina i kors på UL tenker jeg.......hehe......

Bare alt ser bra ut,så er jeg fornøyd.

Jeg er 28 år og venter mitt første barn:) :) Du da?

Annonse

Jeg tipper jeg blir satt 1-2 dager tilbake ved ultralyd, tror det i forhold til når jeg hadde eggløsning. Vi får nå se. Ellers så har jeg helt fram til nå tenkt at jeg ikke vil vite kjønn, men tror fristelsen blir stor på ultralyden... åh gleder meg sånn til den! Tror jeg bare må få vite hvilket kjønn det er. Jeg er 27 år forresten, og venter første barn:-) Lykke til med svangerskapet jenter!

Hei igjen

Det er stor sannsynlighet at det er ei lita prinsesse, men vi får se hva 3D-ultralyden viser til onsdag. Er så spent på om det faktiskn er ei lita jente eller om det er en gutt i stedet. Men det viktigste er at barbet er velskapt. Bestilte time litt tidlig, men vi har et veldig sterke ønkse om å få vite kjønnet :-)

Jeg fyller 27 år i juni og venter mitt aller første barn. Ser at dere som har svart er fra Lillestrøm. Kanskje jeg må flytte tilbake hvis prisene synker litt. Hehe..Hadde vært moro å fått til et treff når det er flere som skal føde på Ahus, samt at vi ikke bor langt fra hverandre.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...