Gå til innhold

Hva mener dere?

Tullemor1 & Gullemitt :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok hcg 5 uker etter siste mens og den var på 1839 og tok ny 6 dager etter som var på 17000tusen.. dette er vel en bra stigning vel??

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Kjempebra Tullemor :-)

Dette går veien for dere nå!

KLÆM

Skrevet

Helt utrolig. Nesten så man begynner å lure på hvor mange du har inni der... Lykke til videre.

Skrevet

Hehe det værste er at det sa legen til meg i dag også :-)) får vente til mandag, da er det ul.. både gruer og gleder meg veldig!!! men at jeg er gravid er det ingenting å lure på hehe.. endelig!!!!

Skrevet

Fantastisk stigning da Tullemor1:) Blir spennende på ul da ja.

Lurer på selv å ta blodprøver, men klinikken i Porsgrunn har ikke dette som praksis, bare hjemmetest. Kan man bare dra til nermeste sykehus å spørre om blodprøve?

Skrevet

Hei.. jeg tar hos min gyn.lege der er det også jordmor..

Jeg bare reiser dit ja og sier jeg skal ta en blodprøve hcg så kommer jeg rett inn og tar den, så får jeg svar 2 dager etterpå..

Nå ble det ikke ul i porsgrunn på mandag men på tirsdag istedet, var visst litt fullt tror jeg hehe.. så da får jeg holde ut en dag ekstra uffffff...

Masse lykke til du også..

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåååååå...... Jeg gleder meg til å få høre fortsettelsen altså. Tenk at dere skulle få det til selv. Dette har dere jammen fortjent altså.... Er dritt lei av å se "Trynet" ditt på ass befr

Hi hi hi. mye bedre å se deg her;-) Det hadde jammen vært litt av en bonus med 2 gull i magen du. Lykke til.

Klem

Skrevet

Hei.. ja jeg krysser alt jeg har for at dette skal gå veien.. har mye murringer og er redd men sånn er det vel.. jeg tør liksom ikke slippe ass. befr.. det er der min venner er og jeg synes det er fint å følge dem.. men ja godt å ha kommet steget videre endelig!!!

Håper alt står bra til :o))

Skrevet

Er ikke så ofte innom her for tida, men ble helt rørt da jeg leste at du var gravid!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gratulere så masse, nyt denne fantastiske tida:))

Skrevet

Tusen takk, ja det er helt fantastisk!! Jeg er nå i min 7 svangerskapsuke og 6+3.. er kvalm og har vonde pupper en tar alt jeg av dette her hehe hvis bare spiren vil være hos meg!!!!! kleeeem

Håper alt er bra med deg..

Skrevet

Hej Tullemor.

Jag må ju følje med på dig her inne og ibland. Och dette låter ju veldigt bra. Lykke til imorra.

Skrevet

Heia Tullemor!:-)

Gratulerer sååå mye med baby i magen din!! HURRA HURRA!!

Det var jammen meg på tide!! Også klarte dere det helt selv?!

Dette unner jeg deg utrolig mye og er kjempeglad på dine vegne:-)

Masse lykke til på UL i morgen!!

Krysser fingrene for dere og min lille Ole sender spiren din masse "klore-seg-ekstra-godt-fast-babystøv":)

Mange gratulasjonsklemmer :-)

Skrevet

Hei lilly. det ble ikke ul før i dag tirsdag, de ringte på fredag og byttet, holdt på å dø hehe enda en dag.. men i dag er dagen.. men sitter fremdeles her hjemme, skulle vært på jobb men er så kvalm og dårlig at jeg kommer meg ikke ut enda hehe..

Kleeem

Skrevet

Tusen tusen takk... skal på ultralyd i dag tirsdag, ble gjort om.. tar i mot alt. kleeem

Skrevet

sender en klem til deg vennen min.... følger litt med i kulissene:-)

klemz fra Ann Helen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...