Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Noen som vet når man kan ta graviditetstest igjen etter en MA? uten at det slår ut feil=)
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Kan bare svare for min egen del, men da jeg mistet i MA i fjor, så målte de HCG i blodet mitt hver uke, og fra jeg mistet til HCG var nede på 0, så gikk det ca 6 uker tror jeg. Vet ikke om det slår ut på samme måte på en gravidites test.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Det er veldig forskjellig... Men jeg ville spandert en test eller to en måneds tid etter for å få en negativ en... Slik at du vet at neste positivt ikke er en etterhengende en. Lykke til
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Jeg testet negativt ca 2 1/2 uke etter utskrapingen.. Kan være greit å sjekke etter at du har sluttet å blø, sånn at du er sikker på at neste gang den er positivt, så stemmer det :-) Lykke til!! :-)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Hei! Jeg mistet for nøyaktig en måned siden. Jeg tok en graviditetstest igjen nå for en og en halv uke siden og den var negativ (dvs. ca 2,5 uker etter MA). I går (etter 4 uker) testet jeg positivt! Så da er jeg gravid igjen!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå