Gå til innhold

Søskenvogn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Nå har ikke jeg barn så tett i alder, men jeg har jobba som dagmamma dette året her og måtte ha en tvillingvogn! eller egentlig helst trillingvogn med mange barn på 1-2 år..

Jeg hadde en babytravel vogn. Den har 2 store svinghjul fremme og separate kalesjer og rygger. Hadde jeg hatt barn så tett i alder hadde jeg gått for denne eller en lignende. Den er rimelig (i forhold til andre) blir veldig kompakt sammenlagt, Veldig lett å trille, stødig da det er 2 svinghjul fremme. Baby ligger i hardbag vendt mot deg og med separate kalesjer så kan en lett skjerme den lille og samtidig ha åpen den andre for større søsken.

Minus med denne var litt for liten og krøbel handlekorg. ryggene kommer ikke helt opp i rett sittestilling. Barna jeg har trilla i den har ikke klaga på det heldigvis! Men såg nabogutten på 3 1/2 år kava litt med å sette seg opp for å se bedre! Har du sett på www.reflex.no ? nederst på den barnevognsiden er det en veldig lik vogn til 3990,- Jeg har ville sjekket liggelengde på vognene først :-) Det er mange vogner med for liten liggeplass!

Det var en nettside jeg kom over like etter jeg hadde kjøpt denne vogna. Der fant jeg vogn jeg egentlig ville ha..Den hadde en supergod stor lun kalesje som skjerma veldig godt og en kunne legge den sammen med en hånd! Hadde jeg bare huska nettsiden deres...

• 2 uker senere...

Vi så på Carena sin tvillingvogn, der babyen ligger i bag mot kjøreretningen mens den store ser fremover. Så ok ut, men var litt for bred for oss og stor sammenlagt. Endte opp med Maclaren techno twin som går gjennom vanlige dører og er veldig liten sammenlagt. Kommer selvfølgelig an på behovet, den vi valgte er nok mest for bykjøring (små hjul). Har ingen erfaring selv ennå, men har lest og hørt godt om den. Tror begge disse ligger på ca 4000 i nypris.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...