Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lenge siden jeg har vært her, av en litt trist grunn. Etter å ha prøvd å bli gravid kjempelenge, tok det sånn på psyken vår og vi taklet ikke det faktum at vi ikke ble gravide og endte derfor med å gå hver vår vei. Jeg fant meg i at det kanskje ikke er ment for meg å bli gravid nå, og reagerte med å jobbe meg nesten ihjel for å slippe å tenke på bruddet og fraværet av graviditet. Oppi alt dette traff jeg en ny mann. Vi hadde ingen planer om å bli seriøse enda, men nå er vi plutselig nødt til det, for jeg er gravid:)

Typisk etter alle åra med prøving, så går det når man minst venter det. Har ikke fortalt det til ekskjæresten, han kommer til å ta det tungt. Kjempevanskelig situasjon, men jeg hører som kjent inn under "sliterne" her inne, og bør derfor være glad for at jeg endelig ble gravid selv om det overhodet ikke var tilsiktet.

Både gleder og gruer meg, men utifra min erfaring kan jeg gi et lite tips;

ikke stress med å bli gravid, slapp av og kos deg med prøvingen, og ikke tenk for hardt på det (enklere sagt enn gjort, vet det), så går det plutselig. Og ikke glem å være kjærester oppi all prøvingen, det tok som sagt kvelen på mitt forhold.

Lykke til alle sammen;) Tenker ofte på dere.

Varm klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at her er det ute å går mange blandede følelser.....tenk at du skulle bli gravid etter bruddet.Du er sikkert ikke den aller første som sitter i den"båten".

Håper at du klarer å glede deg over svangerskapet,den lille spiren fortjener å se verden en dag:-)

Men det er jo mulig at exen din blir lei seg,mulig at han blir å tolke dette personlig...at han ikke klarte å gjøre deg gravid.Mange menn kan tenke slik og føler at man ikke strakk til...at en annen klarte det.

Håper at han kan ta det fint.

Lykke til!

Skrevet

vil først og fremst si GRATULERER!!!!!!

så kjekt at du endelig fikk det til.. synd at du har blanda følslser pga omstendighetene.. jeg skjønner det godt... men kos deg og nyt graviditeten.. dette fortjener du :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...