Gå til innhold

Hvilket kjønn tror du at svever rundt inni magen din?:)

Anbefalte innlegg

Er jo umulig å vite, men gøy å høre hvilken magefølelse dere har!:)

Jeg har en liten følelse av at det er en guttespire i magen min... Aner ikke hvorfor, har bare den følelsen!:) Blir forøvrig like glad samme hva det viser seg å være..:)

Fortsetter under...

Jeg tror det er en liten guttespire dette også- har en gutt på 3 år, og enn så lenge har dette svangerskapet hvert totalt ulikt fra det 1., har vært kjempe kvalm og hatt alle plagene jeg ikke hadde med 1.mann.. Men blir veldig glad om det er ei lita jente!!! ;o)

Jeg innbilder meg at det er en jente denne gangen også...Aner ikke hvorfor... Kanksje fordi min svigermor alltid har sagt at vi får tre jenter til slutt ,samt mener at jeg får to av dem som tvillinger (hjelp!) ... Jeg er bare i 7. uke nå, så jeg aner jo ikke hva som skjuler seg inni her. Blir spennende! Men, jo, har alltid sett meg selv som jente-mor, ikke til en gutt. -Blir selvsagt like glad for begge deler ( sier ikke det bare for å være politisk korrekt altså ;) )

Annonse

Har to jenter fra før, og var så sikker at det var jenter med begge de to. Ville ikke vite på ultralyd med dem, for syns det var gøy med den spenningen. E nå 8 uker på vei med nr 3 og har ingen formening om hva det kan være. Men denne gangen har jeg bestemt meg for å vite på forhånd om legen klarer å se det med sikkerhet. Er jo greit å vite med tanken på forberedelser. Slipper å vaske opp alle klærne jeg har fra før om det er en gutt =D Da blir det shopping! Skal på ultralyd 4 august, så blir så spennende!

Annonse

Har en av hver fra før- og har hatt rett begge gangene. Har da drømt kjønnet på babyen. Drømte denne gangen at jeg skulle ha firlinger: 3 gutter og en jente!!!! Håper det ikke stemmer- det er nok med 1 om gangen!! Blir spennende å se:-)

Jeg er ikke mer enn 9+3, men har veldig følelse av at det vil bli en gutt.

det er å litt fordi samboeren min alltid snakker om han å sånn.

men jenter har vel alltid et lite håp om ei lita jente.

men blir like glad uansett hva det blir jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...