Nina 40+ Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Hei dere! Mitt 5 IVF forsøk ble avbrutt. Hadde kort regime, og skulle inn på første ultralyd. Da var det bare et egg som hadde modnet, og det var også alt for stort. Legen sa at dette skjer noen ganger, og at de ikke helt vet hvorfor. Men at det er ett egg som ligger klart, og som starter å respondere på hormonene med en gang, og derfor hemmer modningen av de andre eggene, og også ender opp med å vokse for fort, slik at det blir alt for stort for tidlig.... (har visstnok ikke noe med alder å gjøre)... Så da var det bare å avbryte.... Nedtur. Må vente til over sommeren på neste forsøk. Andre som har opplevd det samme?
finetine Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Å nei så dumt:o(!!! Man blir så utrolig skuffet! Måtte avbryte de to første fryseforsøkene mine pga folikkelutvikling, og akkurat som deg skulle jeg egentlig inn i mai og måtte vente til over sommeren. Heldigvis gikk den sommeren veldig fort, men det hjelper ikke mye akkurat der og da. Har hørt om andre som har opplevd lignende, og akkurat som du beskriver at de ikke helt vet hvorfor, det bare skjer. Uff, man skal igjennom mye:o(. Jeg skal også til høsten, i september, mitt 3 uttak og 6 innsetting:o) Trøsteklem
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Å, kjedelig :-( Fortsetter du med friskt mot i neste syklus? Ønsker deg lykke til! Jeg håper å komme igang i august. Måtte ha en pause etter SA og håpet det skulle skje noe naturlig, men neida.... Så nå psyker jeg meg opp og kjenner at jeg begynner å glede meg, selv om jeg gruer for alle følelser rundt alt som skal skje.. Lykke til Nina, tvi tvi neste gang!!
Søskenhåp adopterer Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Akkurat som finetine hadde jeg avbrutt fryseforsøk i mai pga. folikkelutvikling. Har nå tatt 3 progynova i steden for 2 men føler og at jeg har hatt litt "slim" som jeg pleier ha ved el de siste dagene. Æsj. I tillegg er jeg superforkjøla - heldigvis ikke feber. Skal inn til UL i morra og er veldig spent. Nesten bedre med ferskforsøk synes jeg - da har jeg alltid fått "klaff". uansett utrolig kjedelig å måtte avbtyte, det er jo så langdrøyt hele greiene.... Ser du er tilbake igjen augustbarn etter SA. Hadde en MA sist og tok meg og en liten pust i bakken da. Lykke til alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå