Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Har bestilt mitt 7 forsøk , på Aleris. Nå har jeg noe å se frem til.
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Så bra!!!:-) Herregud 7. forsøk:-( Sorry surfjes, men jeg synes det er BITTERT at noen må streve så voldsomt. Nå må du lykkes!!:-)
finetine Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Oj, oj så spennende:o)! Rekker du det før sommerferien, eller må du vente til høsten? Jeg får ikke tatt noe nytt forsøk før i september, skal ha oppstart av ny avdeling på jobben min hele august og samboeren min skal ut med 60 000,- kr til tannlege nå i sommer så må vente litt dessverre:o(....... Blir mitt 3 uttak og 6 innsetting så er veldig spent;o). Er det uttak og full pakke du skal igjennom?
Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2008 hei Tror nok at jeg venter til august/september, det blir nok full pakke. Jeg hadde kort regime denne gangen, og egentlig håper jeg det blir det neste gang og. Det var hærligt å slippe nedreguleringen. I morgen skulle dansken sende evaluering på meg og den blir jo voldsomt spennende å lese. Har tenkt å søke om de tre offentlige forsøkene og, for de har jeg ikke hatt.
Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2008 Da kan vi følge hverandre neste gang og :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå