Gå til innhold

Hvilket "land" kommer ungen din fra? begge norske? utelandske,blanding?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min unge blir 1/4 norsk, 1/4 spansk og halvt Sri Lankisk.

Er selv halvt norsk og spansk=)

Sorry overskriften på temaet, fikk ikk helt formulert det på riktig måte;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min blir 100% norsk :)

Skrevet

Min blir vel en god blanding. Jeg er 75 % norsk og 25% svensk. Mannen min er 100 % kanadier, men begge foreldrene hans er britiske, så han er jo liksom ikke 100% kanadier likevel........

Skrevet

Jeg er halvt finsk, så da blir barnet 3/4 norsk og 1/4 finsk :)

Skrevet

Vel, blir vel ca 100% norsk ja... Jeg er utvannet italiener, altså 1/8del,tror de italienske deler av oss stopper med meg ;P Eller, kan man regner seg som 16dels italiensk? ;P

Skrevet

Min blir halvt norsk og halvt ukrainsk, akkurat som søsteren, hehe!

Skrevet

100% norsk, men noen vil vel si 50% norsk og 50% same...

Skrevet

50% sunnmøring og 50% nordlending slik som storebroren! Hvordan i alle dager skal det gå?? *ler*

Skrevet

Ungen vår blir halvt norsk, 1/8 spansk, 1/8 italiensk, 1/8 fransk og 1/8 algerisk. En rikitig godblanding! :-) _Akkurat samme som søsteren.

Skrevet

hehe, her var det mange gode komboer :)

Mni blir 1/4 svensk og 3/4 norsk (noen vil kanskje si 1/2 norsk og 1/4 Bergensk :))

Skrevet

I have one who is 100% English and two that are 50% Norsk and 50% English and another on its way will be the same..;).

Skrevet

norsk, med komunegrått hår hvis h*n arver mor og far;)

Skrevet

100% Bergensk med lyst hår å blå øyne viss den slekter noe på mor å far =) Hihi....

Skrevet

Blanding av norsk,samisk,irsk og tysk.:)Så den får litt av et dillema når den skal velge nasjonaldrakt.Hehe.Kan velge mellom tysk nasjonaldrakt(vet ikke hva de kalles.) bunad,kilt eller kofte.:)

Skrevet

Heia, og gratulerer alle sammen :)

Min baby blir halvt Norsk og halvt Estisk. Egentlig føler jeg selv at jeg er mer Norsk en Estisk etter å ha vært her i 14 år. :)

Skrevet

mine er 100% norske, selvom alle tror at både jeg og barnefar er utenlandske :) hehe, men vi er 100% norsk begge to, så vidt vi vet ;)

Skrevet

Vårt barn blir 50% norsk og 50% iransk. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...