Gå til innhold

EasyWalker sky - trenger informasjon.....

Anbefalte innlegg

Har tenkt og kjöpe ny vogn til jenta vaar paa 15 maan. Vil ha den lett og behagelig. Liker helst 4 hjul, men har en eldre emmaljunga classic som vi kan beholde til soving og slik.

Har ikke sett EW sky live. Er det godt plass i setet? Vil helst vognen passer til hun er 4 aar gammel. Blir den ganske rett i ryggen? Hvordan er den i trillekomfort og störrelse i forhold til TFK Twist?

Hvor kan den bli kjöpt i Trondheim? Og hva koster den? (Bor ikke i Norge, men skal hjem paa besök om noen uker, og da faar jeg mva tilbake siden jeg tar den ut av landet).

Fölger noe extrautstyr med?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137872327-easywalker-sky-trenger-informasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er visst oppgitt at vogna tåler mye mindre vekt enn feks OTH. Jeg er ikke sikker på om dette stemmer i realiteten, da prinsippet på disse vognene er veldig likt. Det er god plass i setet ja, og med den nyeste modellen (2008) skal den være rettere i ryggen enn 2007 modellen. Jeg har 2007 modellen og irriterer meg litt over at den ikke blir rettere i ryggen.

Til min fulgte det med regntrekk til sportsdelen , myggnetting måtte kjøpes ved siden av.

Annonse

Kan det være at du blander OTH og EW der? Det hevdes bla. av forhandlere at det er ingen endringer på OTH 08 modell versus 07.

Men det er endringer på EW 08 modell som går nettopp ut på at du kan justere ryggen høyere opp, ved hjelp av klips. På OTH blir ryggen så godt som helt rett, bare man dytter ryggen godt nok fram, og strammer godt til. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...