Gå til innhold

Når er din første legetime?

Anbefalte innlegg

Min er 3juli.

Er da ca 11uker på vei. Men er nr 2 her,så føler ikke jeg trenger noe time før den tid. Tenkte å drøye til uke 12, men da er vi på ferie, å skal jeg vente til vi er hjemme fra ferie syns jeg det blir litt sent. Er jo da ca 16uker på vei, så må blir i uke 11. :)

Gleder meg veldig værtfall!

Fortsetter under...

Skal til 1. svangerskapskontroll 26.juni. Er vel da 9-10 uker på vei. Men jeg har vært hos legen tre ganger alt da, pga blødning, henvisning til tidlig ul og for å måle hcg...:) Skal også fremover måle hcg ukentlig. Har også fått time til tidlig ul 18.juni, og det gleder jeg meg veldig til!:)

Annonse

Jeg var hos legen på tirsdag, da var jeg nesten 6 uker, tok en del blodprøver og fikk også bekreftet at jeg faktisk var gravid :))

Men første ordentlige svangerskapskontroll er 26. juni og da håpet hun at vi kanskje kunne få høre hjerteslag - er da ca 10 uker. Gleder meg veldig! :)

Hadde første legetime da jeg var 5,5 uker på vei. Ville liksom få det bekreftet:) Vi tok likegodt første kontroll da, med blodprøver og utfylling av skjemaer og alt. Skal ikke ha neste time før jeg er i uke 16-17, synes det er ganske lenge til...

Annonse

Jeg har allerede vært på Ul, bare for og få konstantert at alt var bra (er snart 10 uker på vei). Jeg spurte om det når jeg var hos legen min og allerede neste dag fikk jeg time til UL på sykehuset. Det kan variere litt fra sted til sted men jeg var så bekymret for at ikke alt skulle være bra og da er de som oftest ganske snille og lar deg komme inn...

Lykke til : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...