Nøtt Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Jeg skal sette inn fryseegg i morgen, og i dag har jeg masse EL-slim.. Trodde Progynova skulle hindre eggløsning jeg? Hva om det er EL på gang her nå.. Blir hele greia avbrutt da? *redd*
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Du, det tror jeg ikke du skal bekymre deg for. De gangene jeg har gått på progynova har jeg hatt (sorry detaljer) slimete utflod. er det ikke det da?
finetine Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Vanskelig å si, jeg hadde folikkelutvikling to ganger til fryseforsøk( egg begynte å modnes) og måtte avbryte. Gang nr. 3 jeg skulle til fryseforsøk sa hadde jeg estradot plaster i tillegg til progynova x 4. Men det er visst ikke så vanlig at dette skjer, så tror ikke du trenger å bekymre deg. Har du hatt UL før innsetting ennå? Da pleier de alltid å kunne si noe om det hvor store follikler man har, ikke sikkert det er så mye utvikling at det har noe å si. Det går nok bra skal du se:o) Lykke til! Klem
Nøtt Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2008 Takk for svar begge to! Var på UL-kontroll tirsdag, og da var de største foliklene på 6 mm. Sier ikke meg så mye da, men gyn sa at de ikke burde være større enn 10 mm. Men hvorfor er det så viktig å ikke ha eggløsning egentlig? Skjønner ikke helt det der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå