Gå til innhold

Hva gjør dere etter permisjon? (hvor stor stilling på jobb)

Anbefalte innlegg

Jeg går å spekulerer sånn på dette. Har ikke lyst til å jobbe 100% med 2små hjemme. Aller helst ville jeg ikke jobbet noe i hele tatt, men det har vi ikke økonomi til. Så jeg tenker på 60% stilling om de syns det er greit på jobben. Er det flere som tenker sånn?

Har jobbet 100% etter første permisjonen, siden vi tenkte på en til og det da blir mye mere fødselspenger. Men jeg har misstrivdes mye. Føler det er helt feil overfor jenta mi, så jeg er nesten glad nå at jeg er sykemeldt, for da får jeg vært mere sammen med henne. Passer utrolig bra å ha termin som den er også.(22.august) Blir 3uker ferie før permisjonen starter, så jeg får mye tid å bruke på henne i sommer :)

Fortsetter under...

Jeg har også planer om å gå ned i stilling etter permisjonen, men har ikke bestemt meg for hvor mye ennå.. Har en jente på 3 år som jeg gikk hjemme med til hun var nesten 2 år (var arbeidsledig da) Tenker at dette må jo være den beste tiden å være mer hjemme, mens barna er små. Hvordan tenker du å jobbe da om du går ned til 60 % ? Jeg er forresten også sykemeldt nå, og det er kjempedeilig å gå hjemme med snuppa, selv om hun er i bhg noen dager..:)

Jeg vet ikke helt. Sånn i utgangspunktet tenker jeg jobbe 3 dager i uka, men så er det jo litt fristende å ha en dag fri å jobbe litt kortere resten. Jeg vet ikke jeg. Må jo ha en dag mer i barnehagen da..Hva har du tenkt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...