Gå til innhold

giftering med eller uten mønster??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva har dere?

diamant skal jeg ha uansett=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har uten mønster.

Liker det best.

Skrevet

Vi har helt vanlige glatte (men litt buete) gullringer, mønsteret er kun inni ;o) Syns det var enkelt, tidløst og greit, den "forsvinner" litt sånn at jeg kan bruke andre ringer uten at jeg må ta hensyn til gifteringen.

Skrevet

UTEN! Jeg har glatt, og med diamant i.

Skrevet

jeg ekke gift, men hvis jeg engang blir det, vil jeg ha med todelt fage gult og hvitt gull og dimant på ringen min:) helt enkle ringer uten noe mønster(annet en fargene da) har sett på en med diamant formet som hjerte og det vil jeg ha d:o)

Skrevet

men kan samboeren min ha mønster om ikke jeg har det??(jeg skal ha diamater=) )

Skrevet

Dere kan velge ringer helt uavhengig av hverandre, trenger ikke være like(slik er det i hvertfall i gullsmeden hvor jeg jobber, de fleste har det slik) =) Vi har ikke like ringer, jeg har diamanter i min, og kjære har en breiere ring. Begge er ellers glatte, og i hvitt gull, så da syn jeg ikke det gjør noe at de ikke er kliss like.

Når det gjelder mønster bør dere tenke over hvordan ringene skal brukes. Jobber mannen din med hendene, vil mønsteret bli stygt og slitt vekk ganske kjapt.. Uansett hvilke ringer dere skal ha, sørg for at de er buet inni, ikke flate. (de fleste er buede nå, kun de aller billigste som er flate). Buede ringer er MYE bedre å ha på. Merker det ikke så godt når man prøver i butikken, men merkes veldig godt etter hvert.

Lykke til med ringkjøp!

Skrevet

Én ting å huske på er at gifteringen brukes jo hele tiden, så den blir slitt... Mønster vil derfor slites bort etterhvert. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...