Gå til innhold

BIM-treff iTromsø neste uke på dagtid! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nån som har forslag te tid og sted? Æ kan tirsdag, onsdag og torsdag! Går jo ut i permisjon på mandag, jippi! Siste dag på jobb da... Også kjæm mamma med mann på besøk på torsdagskvelden - det bli fint! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jekta e knall!! Så håpa å se flere der ja!! =)

Skrevet

Jepp :) La ut treff på Dolly dimple`s på Jekta (Vest e det vel) torsdag 5.juni kl. 13, så kan æ sove litt lenger, hehe:)!

Skrevet

Tirsdag kl. 12.00 Rådstua-kaffe?

Noen som kan?

Skrevet

Jeg kan :)

Skrevet

hei. jeg kan komme på tirsdagen. skal t jordmor kl 12, så kan komme etter d.

Skrevet

Så bra romjulskos :) Lenge siden sist!

Skrevet

Hei!

da ordner jeg bord til 10 - de kommer antakelig bare til å åpne for oss... det er siste dag i morgen de har åpen, men jeg snakket med sjefen og han var i utgangspunkt positiv, så jeg satse på at det går bra. Det er vellllig koselig der nede!

Skrevet

skal de legge ned kafeen der for alltid?

Skrevet

hei henriette. kafeen er rett oppfor rådhusparken. nede i kjelleren i d gamle bygget som står der.

Skrevet

nei, det er vel sommerpause der nå... håper at et ordner seg for oss å være der, men vi finner vel noe annet hvis ikke...

Skrevet

Kor e rådhusparken?? Noen som e kjent som kan stå utfor en eller anna KJENT plass å guide??? =) Æ e håpløst lite kjent i byen gitt!!

Skrevet

Rådhusparken e den parken ved siden av rådhuset.... :-) (Mellom rådhuset og nordlys-bygget). Den kafeen det e snakk om ligg rett oppfør parken. Bare ring mæ når du e i byen, så kan æ guide dæ til rett plass. Har sendt dæ en personlig melding me telefonnr. mitt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...