juni-august-mai gull:):):) Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 og kan forklare meg hvordan smerten var og hvor den satt??
Melkedrøm Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Hei:) Jeg hadde det for mange år siden.. Men husker at jeg hadde smerter (lignet litt på melkesyre- men verre- hvis jeg husker riktig) på framsiden av leggen, på innsiden av det benet som ligger der. Det gjorde vondt hver gang jeg satte ned benet, og hvis jeg trykket ved siden av benet- der det er en liten grop nedover langs benet om du skjønner.
yret Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Samme her. Ordentlig vondt nedover skinnleggen. Veldig vondt hvis du klemmer på benet og i gropen ved siden av, som det skrives over her. Kommer ofte av mye trening på hard gulv: løping i sal (ballspill), aerobics, squash o.l. er ofte syndere. Driver du med det, bør du ta en pause. Jeg kunne ikke trene annet enn sykkel i nesten et år da jeg hadde benhinnebetennelse. Gode sko med støtdemping er viktig - også til daglig, ikke bare ved trening. Fysioterapi kan være til hjelp. I de mest ekstreme tilfellene kan operasjon være aktuelt.
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2008 ja det e skikkelig vondt.trener jazzecise og har en pause nå.men her værker det og masse rundt kneet..da anbefaler du at jeg f.eks har gode sko på meg inne hvertfall der hvor det er fliser som kjøkkenet?? og jeg burde få fysioterapi??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå