Nordhagenjentene :) Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Ut i permisjon...... Hva skal man finne på?? ;P Noen som har lyst på treff i slutten av neste uke, eller begynnelsen av uka etter der igjen?
miakan Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Hei og takk for sist c",) Jeg synes det var veldig trivelig med en "skravl" sist, og er gjerne med på et treff mot slutten av neste uke. Hvordan passer torsdag formiddag?
junijente fikk julijente Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Jeg er jo egentlig alltid klar for et treff :-) Men neste uke jobber jeg onsdag-fredag, uka etter jobber jeg mandag og drar med Kielbåten tirsdag-torsdag (bare sånn at alle skal vite hva jeg driver med, mener jeg). Så for meg hadde det passet best mandag eller tirsdag neste uke, eller fredag uka etter, men selvsagt skal dere, under tvil, få lov til å ha treff uten meg også.
Nordhagenjentene :) Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2008 Junijenta er så sjenerøs altså... *fnise* Men hva med tirsdag da?? Jeg har ingen planer whatsoever, som ikke Mini her bestemmer seg for å komme før tiden *håpehåpehåpe* Hvis alle skriver opp når de har mulighet, kan vi jo ta den dagen det passer for flest.
miakan Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Mandag er en dårlig dag for meg, da har jeg muntlig eksamen.. Tirsdag ikke så bra heller, får besøk langveisfra mandag kveld, el tirsdag morgen - men utelukker ikke helt at jeg kan snike meg avgårde en liten stund... Utover det har jeg stort sett bare "småavtaler" framover (lege, jordmor osv) - så jeg har gooooood tid utover sommeren c",) Kunne kanskje satt opp et treff både tidlig til uka, men også sent uka etter der igjen, eller??
Nordhagenjentene :) Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2008 Hva med førstkommende tirsdag kl 12, og så fredag uka etter til samme tid? Skal vi forsøke et annet sted enn Rollo.......?
miakan Skrevet 31. mai 2008 #7 Skrevet 31. mai 2008 ok for meg, med det forbeholdet at jeg ikke kan love jeg får det til på tirsdag. Lunsjkroken på torvet er en trivelig plass, med god mat - hva med å prøve der? Fortsatt god helg!!
junijente fikk julijente Skrevet 1. juni 2008 #8 Skrevet 1. juni 2008 Tirsdag skal gå veldig bra for meg :-) Lunsjkroken er helt greit, har ikke vært der på evigheter, så det kan ikke skade med en tur dit.
junijente fikk julijente Skrevet 1. juni 2008 #9 Skrevet 1. juni 2008 Arg, jeg fant akkurat ut at jeg har time på sykehuset på tirsdag. Men det er ikke før 13.30, så jeg rekker et raskt treff først :-) Det er kjempefint med oppfølging, for all del, men nå begynner jeg egentlig å bli litt lei av sykehus og jordmor og lege. Ukentlige besøk var ikke det jeg hadde tenkt meg (må bare klage bittelitt nå kjenner jeg)... Og så jeg faktisk som føler meg frisk og rask enda da!
Nordhagenjentene :) Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 2. juni 2008 Da sees vi på tirsdag. Skal høre med Tirilill også, og be ho sende melding til Labine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå